توضیح اژه ای دربارهٔ وضعیت موسوی و کروبی

۳۰م دیماه ،

خبرگزاری مهر: سخنگوی قوه قضائیه گفت: هیچ تغییر وضعیتی در حصر آقایان موسوی و کروبی به وجود نیامده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای روز دوشنبه در چهل و سومین نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی دربارهٔ آخرین وضعیت حصر خانگی کروبی و موسوی اظهار داشت: هیچ تغییری در وضعیت آنها به وجود نیامده و اگر نیاز به درمان داشته باشند طبق روال معالجات آنها انجام خواهد شد.

خبرنگار دیگری در خصوص آخرین وضعیت سعید مرتضوی پرسید که سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ گفت: وقتی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص سئوال شد اعلام کردند بر اساس قانون عمل می کنند که امیدواریم همانگونه باشد اما اگر اقدامی خلاف قانون انجام شود موضوع مجرای خاص خودش را طی خواهد کرد.

خبرنگار دیگری دربارهٔ وضعیت ایمنی عابربانک ها و ورود قوه قضائیه به این موضوع پرسید که دادستان کل کشور در پاسخ گفت: خود بانک ها باید در جهت ایمنی اقدامات لازم را انجام دهند و  اگر مشکلی دیده شود به آنها اعلام خواهد شد البته در بعضی استانها دادستان ها وارد عمل شده و از بعضی بانک ها جواب شنیده اند.

۸ اسفند؛ دادگاه قضات کهریزک/ ابلاغ اتهامات طلبه سیرجانی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه قضات متهم در پرونده کهریزک ۸ اسفند برگزار می گردد.

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در پاسخ به پرسش مهر در خصوص برخورد قوه قضائیه با اشرار و قاچاقچیان اظهار داشت: همان طور که قبلا اعلام کردیم برای برخورد با کسانی که امنیت جامعه را به هم می زنند قوه قضائیه مصمم است. اشخاصی که با ایجاد فساد در جامعه از مصادیق مفسد فی الارض می باشند تا آخر پرونده شان پیگیری و به سزای عمل خود می رسند.

دادستان کل کشور همچنین دربارهٔ پرونده قضات برکنار شده ماجرای کهریزک نیز گفت: پرونده به دادگاه کیفری فرستاده شده و از سوی قاضی هشتم اسفند به عنوان زمان محاکمه مشخص شده است.

وی همچنین دربارهٔ آخرین وضعیت طلبه سیرجانی نیز گفت: این پرونده در دادسرای ویژه روحانیت در حال پیگیری است و بر اساس قانون بازپرس پرونده به متهم اتهاماتش را ابلاغ کرده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.