توضیح محسن هاشمی دربارهٔ کاندیداتوری پدر

۳۱فروردین۱۳،

ایشان باید خودش برای کاندیداتوری تصمیم بگیرد اما فشارها و درخواست ها برای کاندیداتوری آیت الله هاشمی بسیار شده است و ایشان در این مدت ۱۵ روزه تصمیم خود را خواهند گرفت که بیایند یا نیایند.

فرزند آیت الله هاشمی ضمن ثبت نام برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری تهران با بیان اینکه لیست حمل و نقل با محوریت مترو برای شوراها به مردم ارائه می کنیم، گفت: فشارها و درخواست ها به آیت الله هاشمی برای کاندیداتوری افزایش یافته است و ایشان طی ۱۵ روز باقیمانده در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

محسن هاشمی پس از طی کردن مراحل ثبت نام در شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوال آنان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه من با ۶ شهردار تهران کار کرده ام گفت: در زمان آقای کرباسچی کارم در شهرداری آغاز شد و در خدمت آقایان الویری ،ملک مدنی ، مقیمی ، احمدی نژاد و قالیباف نیز بوده ام.

وی با اشاره به سمت فعلی اش گفت: اکنون نیز عضو هیات مدیره شهرداری تهران هستم که دیروز استعفای خودم را برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر دادم.

هاشمی آلودگی هوا، محیط زیست و مشکلات حمل و نقل و جابه جایی مردم را از مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری خود در شورای شهر چهارم برشمرد و گفت: با توجه به حوزه و تجربه کاری ام برای حل این مشکلات در شورای شهر اقدام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد شورای شهر تهران از ۱۵ نفر به ۳۱ نفر اعضای این شورا نیز باید تخصصی شود، گفت: باید از همه تخصصها در این شورا حضور داشته باشند و چون دغدغه ما بحث حمل و نقل و ترافیک است لذا در کنار لیست های موجود ، لیست حمل و نقل ریلی نیز خواهیم داشت و بعضی از همکارانم درمتروی تهران عضو این لیست می باشند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار لیست های اصلی لیست حمل و نقل با محوریت مترو در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

هاشمی همچنین در واکنش به سئوال خبرنگاری که پرسید آخرین خبرها در مورد کاندیداتوری آیت الله هاشمی چیست، گفت: بهتر است فضا را سیاسی نکنیم.

وی در عین حال تصریح کرد: ایشان باید خودش برای کاندیداتوری تصمیم بگیرد اما فشارها و درخواست ها برای کاندیداتوری آیت الله هاشمی بسیار شده است و ایشان در این مدت ۱۵ روزه تصمیم خود را خواهند گرفت که بیایند یا نیایند.

هاشمی با بیان اینکه نگاه من به شوراها غیر سیاسی است، گفت: اگر از همه گروه های مختلف حمایت شوم بهتر است و از این موضوع استقبال می کنم و امیدواریم گروه های مختلف با دیدگاههای تخصصی وارد انتخابات شورای شهر شوند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.