توفیقات ایران اسلامی درعرصه های علمی به خودباوری جوانان کمک کرده است

ˈپرویز آژیدهˈ شامگاه شنبه در کارگاه هم اندیشی تهدیدات جنگ نرم ویژه استادان دانشگاه های استان آذربایجان شرقی افزود: اولین لازمه توفیق در حرکت اعتقادی استقامت و بردباری است و استادان و دانشگاهیان ما باید به این امر توجه کنند.

وی گفت: ماموریت اصلی دانشگاه ها، علمی و فرهنگی بوده و هدف اصلی مراکز آموزش عالی تربیت انسان است که این امر بدون صبر و استقامت تحقق نمی یابد.

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: همه آنهایی که به این انقلاب دل بسته اند و درد دین دارند زیر چتر بسیج هستند و لازم است سطح بسیج استادان فراگیرتر شود.

مسوول بسیج استادان دانشگاه های آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: هدف اساسی جنگ نرم تضعیف اعتقادات مردم به ویژه جوانان است.

مسلم اورنگی افزود: رهبر معظم انقلاب استادان را فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان را افسران جنگ نرم عنوان کرده اند و اکنون این فرماندهان در دانشگاه ها وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: استادان دانشگاه ها باید در کنار تدریس و پژوهش، افق نگاهشان را به سمت منویات رهبر معظم انقلاب متمرکز کرده و با افزایش بصیرت در خودشان به مقابله با جنگ نرم برخیزند.

۸۱۲۰/۵۸۷**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.