توقف سپاهان و باز هم اعتراض به تعویض در فولادشهر / همه چیز به بازی برگشت کشیده شد

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دنبال به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان در در ابتدای  بازی بدین صورت بود: رضا محمدی، حسن اشجاری، فرشید طالبی، محرم نوید‌کیا، عادل کلاه کج، محمد علی احمدی، مهدی جعفرپور، امید ابراهیمی، محمد رضا خلعتبری، رادومیر جالوویچ و اروین بلوکو

جدی ترین خطر این بازی برای سپاهان در نیمه اول و دقیقه ۱۳ رقم خورد که شوت سرکش محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه الاهلی برخورد کرد.

در نیمه دوم و در دقیه ۵۴ بازی شوت سرکش کلاه کج از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۶ با پاس رو به جلوی بلوکو سپاهان می توانست به گل برسد که خلعتبری نتوانست به توپ برسد.

تیم الاهلی می توانست در دقیقه ۵۷ به گل برسد که محمدی دروازه بان سپاهان توپ را به کرنر فرستاد.

امید ابراهیمی در دقیقه ۶۰ بازی جای خود رابه احمد جمشیدیان داد؛ ابراهیمی که از تعویض خود راضی به نظر نمی رسید با دلداری خلعتبری که خود زمانیکه در ذوب آهن حضور داشت در این ورزشگاه بارها به تعویض شدنش اعتراض کرده بود از زمین مسابقه بیرون رفت.

در این هنگام تماشاگران سپاهانی حاضر در ورزشگاه به شدت ابراهیمی را تشویق کردند.

در دقیقه ۶۳ بازی پرتاب ترقه از سوی تماشاگران باعث شد داور هنک کنگی بازی، این دیدار را ۶ دقیقه متوقف کند.

شوت خلعتبری در دقیقه ۷۷ عرض دروازه الاهلی را طی کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸ جواهیر سوکای جانشین اروین بلوکو شد و در همین زمان الاهلی می رفت به گل برسد که مهاجم این تیم با بی دقتی فرصت تک به تک را از دست داد و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۸۵ بازی نویدکیا کاپیتان سپاهان جای خود را به محمد غلامی مهاجم ملی پوش سپاهان داد ، برخلاف ابراهیمی، نویدکیا هیچ اعتراضی به تعویض شدنش نداشت.

این بازی ۹ دقیقه وقت اضافی داشت که در این ۹ دقیقه نیز سپاهانی ها نتوانستند کاری انجام دهند و حتی در دقیقه ۹۷ الاهلی می توانست به گل برسد که آنها این فرصت را نیز از دست دادند.

در نهایت این بازی با نتیجه صفر صفر مساوی به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت که در تاریخ ۱۱ مهرماه در جده برگزار می شود کشیده شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.