توقف عملیات پروازی یک شرکت هواپیمایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف عملیات پروازی یکی از شرکت‌های هواپیمایی فعال در کشور به علت عدم رعایت مقررات، کاهش سطح کیفیت و الزامات تصریحی خبر داد.

به گزارش مهر، حمیدرضا پهلوانی گفت: عملیات پروازی این شرکت هواپیمایی با هدف ایجاد فرصت جهت بازیابی و ارتقای کیفیت مورد انتظار مردم از روز سه شنبه متوقف شد.

به گفته وی، این شرکت تا زمان حل و فصل موارد ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و انجام اقدامات اصلاحی در یک زمان معین مجاز به انجام پروازهای داخلی و خارجی نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، آگاهی بخشی به مردم و جلوگیری از جدایش و دور شدن احتمالی از استانداردهای متعارف توسط برخی شرکت های هواپیمایی را از دیگر اهداف توقف این شرکت هواپیمایی برشمرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد دور از انتظار، مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا این سازمان یافته های مورد نظر را، تا حل و فصل نگرانی های موجود به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

پهلوانی اظهارداشت: اطلاع رسانی لازم از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی به منظور فروش بلیت به مسافران این شرکت هواپیمایی صورت پذیرفته است.

وی همچنین به شرکتهای هواپیمایی هشدار داد: سازمان هواپیمایی کشوری با مشاهده هرگونه دور شدن احتمالی از استانداردهای متعارف این سازمان با شرکتهای هواپیمایی متخلف به طور جدی برخورد خواهد کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.