تولد دوباره کرولا در ترکیه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تولد دوباره کرولا در ترکیه

تولد دوباره کرولا در ترکیه

ممتازنیوز: اولین خودرو از نسل یازدهم کرولا در کارخانه ساکاریای ترکیه تولید شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، کرولای تازه که در حقیقت از لحاظ استایل خودرو تولدی دوباره داشته و نسبت به قبل کاستی های کمتری دارد و امکانات رفاهی آن افزایش چشمگیری پیدا کرده نمادی از شعار ژاپنی ها یعنی «بهبود مستمر» است.
دیدیر لروی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره تویوتای اروپا در باره تولد دوباره کرولا گفت: با آغاز تولید کرولای نسل یازدهم در ترکیه، محصول تویوتا در سگمنت سدان کامپکت (جمع و جور) به طور کامل نوسازی شده است. به این ترتیب کرولای تازه تویوتا را در مسیر توسعه پایدار حفظ خواهد کرد.
در سال ۲۰۲۴ تولید در کارخانه تویوتای ترکیه به ۱۵۰ هزار دستگاه می رسد، به بیان دیگر این کارخانه در سال ۲۰۲۴ با حداکثر ظرفیت تولید خواهد کرد. بیش از ۸۵ درصد از تولیدات این کارخانه به بازارهای اروپا، آفریقای شمالی، خاورمیانه و آسیای مرکزی صادر می گردد.
تویوتا به عنوان مکمل سدان تولید شده در ترکیه، خودروهای هاچ بک آئوریس و واگن تورینگ اسپورت را در انگستان ساخته و به اروپا صادر می کند.
تویوتا برای تولید کرولای تازه در ترکیه ۱۵۰ میلیون یورو سرمایه گذاری کرده و ۹۰۰ نفر از کارگران و کارکنان محلی را به استخدام (موقت) در آورده است. تولید در این کارخانه از سال ۱۹۹۴ آغاز شده و با ۹۰۰ نفری که تازها استخدام کرده ۳۳۰۰ نفر نیرو دارد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.