تولیدات ایران در ۳۵شبکه تلویزیونی جهان

جام جم آنلاین: رئیس مرکز امور بین‌الملل از نمایش تولیدات تلویزیون ایران در ۳۵ شبکه تلویزیونی جهان خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی رسانه ملی، سیدمحمد حسینی گفت: رمضان امسال ۳۵ شبکه تلویزیونی از هشت کشور دنیا تولیدات رسانه ملی را در قالب‌های مختلف برای مخاطبان خود پخش کردند.

رئیس مرکز اموربین‌الملل سازمان صداوسیما با اعلام این‌که اداره مبادلات برنامه‌ای و جشنواره‌های بین‌المللی این مرکز تاکنون ۶۴ هزار دقیقه برنامه در قالب مجموعه‌های تلویزیونی، تله‌‌فیلم، سینمایی، مستند و انیمیشن به کشورهای مختلف ارسال کرده ‌است، افزود: شبکه‌های تلویزیونی کشورهای اسلامی و شبکه‌های دینی سایر کشورها در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از تولیدات رسانه ملی داشتند.

حسینی با اعلام این‌که ۳۵ شبکه پخش‌کننده تولیدات صداوسیما از کشورهای عراق، سوریه، بوسنی، افغانستان، ترکیه، انگلستان، اندونزی و پاکستان بودند، گفت: مجموعه‌های تلویزیونی مریم مقدس، یوسف پیامبر، مردان آنجلس، مختارنامه و امام علی(ع) از جمله تولیداتی بودند که مخاطبان زیادی از این کشورها را به خود جذب کرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل صداوسیما در ادامه از ارسال برنامه‌هایی به شبکه‌های تلویزیونی مالزی و آفریقای جنوبی خبر داد و گفت: مسئولان این شبکه‌ها نیز پخش برنامه‌های ایرانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او یک فرشته‌ بود، آشپزباشی، پیامک از دیار باقی، اغما، چمدان، سه‌دانگ سه‌دانگ، مجموعه مستند ایران از جمله آثاری بود که در ماه مبارک رمضان امسال از ۳۵ شبکه دولتی و خصوصی دنیا پخش شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.