تولید باریک‌ترین مانیتور ۴K جهان

۱۹م آذر ، آی تی ایران – شارپ به زودی مانیتور ۳۲ اینچ LCD جدیدی را وارد بازار خواهد کرد که در حقیقت باریک‌ترین مانیتور ۴K جهان خواهد بود. این مانیتور که PN-K321 نام دارد و در ساخت آن از تکنولوژی IGZO استفاده شده است، دارای رزولوشن ۳۸۴۰ x 2160 بوده و چون چهار برابر رزولوشن مانیتورهای رایج FULL HD است، اصطلاحا فوق HD نامیده می‌شود.

PN-K321 به دلیل برخورداری از نمایشگر ۴K2K قادر است حجم بالایی از اطلاعات شامل خطوط متنی و تصاویر را با جزئیات بصری فراوان، به نمایش بگذارد و قابل اتصال به انواع PCها، پخش‌کننده‌های بلوری و کنسول‌های بازی باشد. این نمایشگر ضمن برخورداری از ویژگیLED backlight بودن توانسته است به ضخامتی برابر با ۳۵ میلی‌متر برسد که نازک‌ترین طراحی صنعتی جهان تاکنون است. علاوه بر آن با داشتن اندازه ۳۲ اینچ به آسانی و بدون اشغال فضای زیاد قابل قرارگیری بر روی میزکار ادارات است و به همان سهولت می‌تواند در محیط‌های عمومی قرار داده شود.

مانیتور جدید شارپ به نقل از سازندگانش بهترین کاربرد را برای فعالیت‌های تجاری حرفه‌ای چون تولید و ادیت کارهای گرافیکی و ویدئوها، امور اقتصادی وابسته به طیف گسترده گرافیک و خدماتCAD و طراحی‌های دارای جزئیات بصری فراوان، دارد و طبعا مورد علاقه عکاسان، فیلم‌سازان، طراحان و آرشیتکت‌ها قرار خواهد گرفت.

مانیتور جدید شارپ که قرار است ماهانه به طور متوسط ۱۵۰۰ دستگاه تولید شود، از فوریه ۲۰۲۴ به بازار ژاپن خواهد آمد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.