تولید فیلم های ضد ایرانی در غرب با هدف ترویج ایران هراسی

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: غرب با تولید فیلم های ضد ایرانی به دنبال ترویج پروژه ایران هراسی در فضای بین المللی است.

حجت الاسلام رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در واکنش به افزایش تولید فیلم های ضد ایرانی در اروپا اظهار داشت: افزایش چشمگیر تولید آثار ضد ایرانی ابعاد مختلفی دارد که مهمترین آنها ادامه پروژه ایران هراسی غرب علیه فرهنگ دینی و اعتقادی حاکم بر کشورمان است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: فرهنگ و تمدن غنی ایران با پیشینه ای کهن مورد توجه همه ملت های دنیا است، ضمن این که این فرهنگ غنی در پیوند با فرهنگی اسلامی غنای بیشتری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند فرهنگ ایران را طور دیگری به جهانیان عرضه کنند تا ایران به عنوان کشوری تروریست پرور و خشن معرفی شود.

حجت الاسلام آشتیانی عراقی با بیان این که فیلمسازان ایرانی نقش عمده ای در مقابله با تولید چنین آثاری دارند افزود: ایران محتوای ارزشمندی برای تولید آثار فاخر دارد و فیلمساان ایرانی باید با استفاده از این مطالب فیلمنامه های قوی را به تصویر بکشند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرتنشان کرد: غرب با تولید فیلم های ضد ایرانی به دنبال ترویج پروژه ایران هراسی در فضای بین المللی است./پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.