تولید لوله گاز ترش

با تلاش متخصصان داخلی، خط تولید لوله گاز ترش ۳۲ و ۳۶ اینچ کارخانه لوله سازی ماهشهر آماده تولید انبوه شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، این خط تولید، پارسال به طور آزمایشی کار خود را آغاز کرد و پس از موفقیت در تولید بر اساس استانداردهای بین المللی آماده تولید در سطح ظرفیت اسمی کارخانه شده است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی ماهشهر گفت: ظرفیت این کارخانه  ۳۵۰ هزار تن در سال است که  با  توجه به سفارش مشتریان، می تواند لوله هایی با قطر ۲۴ تا ۵۶ اینچ گاز و ضخامت تا ۱،۴ اینچ شیرین و ترش را تولید کند.

وی افزود: در طراحی و ساخت این کارخانه، متخصصان و کارشناسان داخلی نقش مهمی داشته اند.

امینی گفت: در کنار خط تولید لوله گاز ترش، یک آزمایشگاه مجهز بر اساس پیشرفته ترین فناوری روز جهان ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی ماهشهر (سدید) با بیان این که یکی از ویژگی های لوله های ترش ضدخوردگی و مقاومت بالای آن در مقابل گوگرد (H2S) است، گفت: هم اکنون ۱۹۸ شاخه لوله از این نوع به طور آزمایش در کارخانه تولید شد که ۱۱۰ شاخه آن با گذراندن آخرین مراحل آزمایشگاهی آماده به کارگیری است.

وی با تاکید بر این که تولیدات این شرکت در نوع خود در کشور ممتاز است، افزود: این شرکت لوله گذاری ماهشهر آمادگی کامل دارد تا بخش چشمگیری از نیازهای صنعت نفت به ویژه در بخش گاز را رفع کند.

شرکت لوله سازی ماهشهر در سال ۱۳۸۱ در زمینی به  مساحت ۱۹ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر  پایه گذاری و در سال ۱۳۸۴ راه اندازی شد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.