تولید کابل های برق ضد آب در کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

مدیر کنترل کیفیت و آموزش شرکت سیمکو از تولید کابل های برق ضد آب خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، حسین فلاح در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با اشاره iبه افزایش تحریم های کشورهای غربی علیه ایران، اظهار داشت: در سال جاری توانسته ‌ایم با عبور از تحریم ها، در تولید کابل های ضد آب که مورد استفاده شرکت های برق منطقه ای است، موفقیت های خوبی iبه دست آوریم.

فلاح با بیان اینکه کابل های هوایی ، گران قیمت است و در همه شرایط استفاده نمی شود ، گفت: کابل های ضد آب می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کابل های هوایی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت سیمکو در زمینه تولید کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط، انواع کابل های مخابراتی، کابل های خودنگهدار و کابل های سامانه اعلام حریق فعالیت می کند، اضافه نمود: این شرکت iبه تازگی توانسته است نشان
معتبر صادرات را از آلمان کسب کند که iبه معنای داشتن سامانه مدیریت کیفیت مناسب است و با داشتن چنین پروانه ای می توانیم iبه راحتی صادرات داشته باشیم.

وی اضافه نمود: این شرکت در تولید کابل های فشار ضعیف iبه جایگاهی رسیده است که می توانیم iبه راحتی در این زمینه صادرات داشته باشیم.

فلاح ادامه داد: برای دریافت این نشان از آلمان، متخصصانی از این کشور iبه کارخانه های تولید کابل های فشار ضعیف شرکت سیمکو فرستاده شد که همه تجهیزات را آزمایش نمود و پس از آزمایش های مختلف، این نشان iبه شرکت سیمکو اعطا شد.

مدیر کنترل کیفیت و آموزش شرکت سیمکو اظهار داشت: تاکنون این کابل ها را iبه افغانستان و سوریه صادر نموده ایم و نشست هایی برای صادرات کابل های فشار ضعیف iبه عراق برگزار شده است.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه، کره جنوبی و …، در فضایی iبه وسعت افزون بر ۳۰ هزار مترمربع آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های مختلف صنعت برق iبه نمایش گذاشته اند./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.