تولید آلبوم دوم بهرام رادان

اوجی گفت: بعد از انتشار «شاه ماهی» اولین کنسرت هومن جاوید در تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن تصمیم داریم تور کنسرت های این خواننده را در ایران برگزار کنیم.

علی اوجی تهیه کننده موفق و پرکار آلبوم هایی چون «روی دیگر» بهرام رادان،«یازده» پژمان جمشیدی،«ساعت۲۵شب»رضا یزدانی و ..این روزها سرگرم پیش تولید اولین اثر سینمایی خود با نام «زنجیری » می باشد. علی اوجی در گفتگو با شبکه ایران درباره آخرین کارهای خود در ۶ ماه گذشته گفت: درحال حاضر مدیریت هنری آلبوم «شاه ماهی» هومن جاوید به تهیه کنندگی بهرام رادان را بر عهده دارم.
وی افزود: این آلبوم به آهنگسازی بابک زرین و تنظیم بابک زرین و مهران خلیلی است که انشاالله اواخر شهریور یا اوایل مهرماه منتشر خواهد شد.
اوجی ادامه داد: بعد از انتشار آلبوم ،اولین کنسرت هومن جاوید در تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن تصمیم داریم تور کنسرتهای این خواننده را در ایران برگزار کنیم.
تهیه کننده «روی دیگر» در مورد اجرای بهرام رادان اظهار داشت: در مورد کارهای اجرایی بهرام رادان با آقای باذل، مدیر برنامه ایشان صحبت کنید اما خبر خوبی که دارم در مورد آلبوم دوم این هنرمند است که کلید خورده است. این آلبوم «روی جدید» نام دارد که متفاوت از آلبوم اول رادان است. به محض اینکه بهرام رادان از سفر برگردد کار خوانندگی این آلبوم را شروع خواهند کرد.
تهیه کننده «ساعت ۲۵شب» گفت: تهیه کنندگی آلبوم جدید رضا یزدانی نیز برعهده من می باشد. این آلبوم در مرحله مجوز  است و هنوز نامی برای این کار انتخاب نشده است.
وی افزود: آهنگساز این آلبوم کارن همایونفر می باشد. این هنرمند برنده چندین جایزه سیمرغ بلورین درجشنواره موسیقی فجر شده است و علاوه بر آن یکی از بزرگترین موزیسین های ایران هستند.
این تهیه کننده ادامه داد: ترانه سرایان این آلبوم اندیشه فولادوند، حسن اردشیری، احسان گودرزی و علی کمارجی نژاد می باشند.
اوجی درباره اولین اثر سینمایی خود گفت: پیش تولید اولین کارسینمایی ام با نام «زنجیری» به تازگی شروع شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده خودم می باشد و امیر سماواتی نیز تهیه کننده آن هستند.البته پیش از این در «نفس عمیق» و «کافه ترانزیت» با آقای سماواتی همکاری داشته ام. حضور رضا یزدانی در این فیلم قطعی شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.