تولید بازی رایانه‌یی مدیریت استراتژیک و دفاع از جزایر سه‌گانه

۱۰اردیبهشت،

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌یی گفت: کارشناسان ایرانی بازی مدیریت استراتژیک و دفاع از جزایر سه‌گانه خلیج‌فارس را طراحی و تولید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، بهروز مینایی افزود: تولید بازی‌های رایانه‌یی با موضوع خلیج فارس از اولین دوره برگزاری جشنواره خلیج فارس مورد توجه جدی بوده است.

وی ادامه داد: همزمان با اولین دوره برگزاری جشنواره خلیج فارس بازی “میر مهنا” دلاوری که جزیره خارک را آزاد کرد، تولید و در ۲۰۰ هزار نسخه انتشار یافت.

مینایی ادامه داد: در دوره دوم جشنواره نیز بازی “فریاد آزادی” با موضوع زندگی و دلاورمردی‌های خالوحسین دشتی و رییسعلی دلواری تولید شد که این بازی‌ها در تابستان امسال منتشر و عرضه می شوند.

او اضافه کرد: در این دوره نیز ۱۵ بازی و ۱۰ بازی نامه تولید شده که از جمله مهمترین آنها می‌توان به بازی استراتژیک جزیره ابوموسی که با موضوع دفاع از میهن و مدیریت منابع، پیش تولید آن آماده شده اشاره کرد.

مینایی خاطرنشان کرد: همچنین بازی آنلاین دفاع خلیج فارس که موضوع آن دفاع از جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک است نیز در این دوره تولید شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امسال به مناسبت روز ملی خلیج فارس ۱۴ تیم بازی ساز، انستیتو ملی بازی نیز از پنج تا هشتم اردیبهشت، ۱۳ بازی تولید کردند که شامل هفت بازی موبایل و شش بازی کوچک می باشند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌یی در پایان گفت: در مسابقه بازی نامه‌نویسی نیز که به مناسبت روز خلیج فارس برگزار شد، از میان ۱۰ بازی نامه برتر ارائه شده، پنج بازی نامه که جزو بهترین‌ها می باشند نیز انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.