تولید فیلمی موهن علیه پیامبر اعظم (ص) در آمریکا

قانون- فیلم موهن «زندگی محمد[ص] رسول اسلام» که علیه پیامبر اعظم(ص) در آمریکا ساخته شده، دارای توهین‌هایی به آن حضرت است که زبان از بیان آنها حیا می‌کند.

به گزارش فارس، قبطیان مصری مهاجر در آمریکا با همکاری تیری جونز، کشیش آمریکایی اقدام به ساخت فیلمی در توهین به پیامبر اعظم(ص) کرده‌اند.

گروه موسوم به قبطیان مهاجر در آمریکا اعلام کرده‌اند قصد دارند این فیلم را که «زندگی محمد[ص] رسول اسلام» نامگذاری و اخیرا به کارگردانی سام باسیل ساخته شده است، فردا(۱۱ سپتامبر) به نمایش درآورند.

در این فیلم نقش پیامبر اسلام را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است نزول وحی بر پیامبر اسلام(ص) را دروغ معرفی کنند.

بنابراین گزارش با پخش بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی و اقدام موهن قبطیان مهاجر مصری، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام انجام شده است.

در نخستین اقدام، شورای جهانی قبطیان در مصر طی بیانیه‌ای رسمی این اقدام را بشدت رد و عنوان کرده است قبطیان مهاجر به دنبال ایجاد اختلاف بین قبطیان هستند که در کنار مسلمانان زندگی می‌کنند.

علی جمعه، مفتی اعظم مصر نیز ساخت این فیلم را بشدت محکوم کرده و آن را توهینی به بزرگ‌ترین نماد مقدس جهانی و اسلامی یعنی پیامبر اعظم(ص) دانسته است.


پایگاه خبری رسانه قانون

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahsaa:

    سلام اسم امریکا رو نیارید هرچی امریکاییه بیشرفه مرگبر امریکا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.