تولید گوشی هیوندایی در ایران متوقف است

۲۱اردیبهشت،

تولیدکننده گوشی‌های هیوندایی معقتد است که تولید گوشی‌های کره‌ای هیوندایی در ایران همچنان به صرفه نیست.
“ارسلان اصلانی” مدیرعامل شرکت خدمات طلایی عماد تولیدکننده گوشی‌های هیوندایی در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه تولید این کالای ارتباطی اقتصادی نیست،‌ اظهار داشت:‌ استمرار رکود در بازار گوشی تلفن‌همراه برای این کالای ارتباطی و دیجیتالی منجر به توقف خط تولید گوشی‌های هیوندایی در کشور شد.
وی افزود: به سبب شرایط نامناسب بازار تلفن همراه که از نوسانات نرخ ارز و همچنین کاهش قدرت خرید مردم نشات گرفته،‌ سبب شد تا این شرکت خط تولید خود را ار اواخر سال قبل تا کنون متوقف کند.
وی با اشاره به عدم واردات قطعات اولیه برای تولید گوشی‌های هیوندایی گفت: از اواخر سال قبل به سبب نوسانات چشمگیر ارز در کشور انبارهای این شرکت خالی از قطعات اولیه شدند که به سبب آن خط تولید این برند در کشور متوقف شد.
اصلانی با اشاره به اینکه تولید سالانه ۱۰ تا ۲۰ هزار دستگاه گوشی موبایل در کشور به صرفه نیست،‌افزود: در صورتی می‌توان به ر‌اه‌اندازی خط تولید این گوشی در کشور اقدام کرد که شرایط بازار و شرکت برای تولید ۵۰ تا ۶۰ هزار دستگاه موبایل در سال آمادگی داشته باشد.
وی توقف خط تولید گوشی‌های هیوندایی در کشور را البته موقتی دانست و گفت:‌ با ایجاد شرایط بهتر و حمایت جدی و عملی دولت و نهادهای مسوول از تولیدکنندگان به طور حتم خط تولید این شرکت به صورت مجدد راه اندازی می‌شود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.