تولید ۲۰ هزار خودروی “سمند” و رانا در عراق

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه تولید ۲۰هزار دستگاه خودور سمند و رانا در عراق خبرداد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، علی علمی گفت : همچنین شمشین سایت تولید محصولات ایران خودرو در خارج از کشور در شهر اسکندریه در جنوب بغداد ایجاد شده است.

وی افزود : طراحی و راه اندازی خطوط تولید آن با مشارکت وزارت صنعت و شرکت «نباء زمزم» صورت گرفته است. معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که در مرحله اول ، قطعات به صورت SkD یا منفصله وارد خطوط تولید خواهد شد، گفت: خط تولید ایران خودرو شامل خودروهای سمند، سورن و راناست که قابلیت تولید روزانه ۶۰دستگاه را دارد.
 
وی توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش را از دیگر طرح های ایران خودرو در عراق اعلام کرد و افزود: با توجه به صادرات ۱۰۰هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از این محصولات برنامه توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش در این کشور را برنامه ریزی کرده ایم.

علمی ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال و بیشتر انها در شهرهای بغداد، کربلا ، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول است.

با افتتاح خط تولید و عرضه بیش‌تر محصولات، این نمایندگی ها افزایش خواهد یافت.

وی صدور خدمات فنی را از دیگر اقدامات ایران خودرو دانست و گفت: توجه ویژه به انتقال دانش فنی در بازار عراق، سبب افزایش درخواست برای ساخت خطوط تولیدی مشابه از سوی کشورهای مختلف شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.