تونی اولیویرا: تساوی، ناعادلانه بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

به نقل از ایسنا،تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی این تیم با داماش گیلان در مورد iبه هدر رفتن پنالتی این تیم و تساوی ۲ بر ۲ اظهار داشت: فقط کسی پنالتی خراب نمی‌کند که پنالتی نمی‌زند و امکان اشتباه در هر بازیکنی وجود دارد. طبیعی بود که نزدن گل توسط ما در روند بازی تاثیر ایجاد نمود ولی اگر این گل را iبه ثمر می‌رساندیم می‌توانستیم با اعصاب آرام و بدون استرس بازی را ادامه دهیم. ما توانستیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم و iبه نظرم کافی بود ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب بازی نمودیم و توانستیم تاکتیک‌های حریف را خنثی کنیم و نظم تیمی خاصی را برقرار نموده بودیم، بین دو نیمه iبه بازیکنانم خاطرنشان ساختم که در نیمه دوم نیز سرعت‌شان را حفظ نموده و همانند نیمه اول باشند ولی متاسفانه این‌چنین نشد.

تونی درخصوص تعویض‌هایش گفت: سعی نمودم با تعویض‌هایی که انجام می‌دهم بتوانیم در خط حمله خوب ظاهر شویم. تیم از نظر تاکتیکی در حال رشد و پیشرفت است.

سرمربی تراکتورسازان درخصوص اینکه آیا نتیجه عادلانه بود یا خیر بیان نمود: با توجه iبه موقعیت‌ها و پنالتی از دست رفته‌مان، نتیجه ناعادلانه‌ای بود و می‌توانستیم iبه خوبی پیروز شویم.

تونی الیویرا گفت: داماش سعی نمود تا از اشتباه‌های ما استفاده نموده و iبه گل برسد.

وی درخصوص توقف‌های لیگ برتر iبه دلیل بازی‌های تیم ملی گفت: از اول فصل این توقف‌های لیگ وجود داشت و این موضوع طبیعی است چون تیم ملی از همه چیز مهم‌تر می‌باشد. با پیروزی مقابل ازبکستان می‌توانیم یک قدم بزرگ را برای صعود iبه جام جهانی برداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.