توهین سخیفانه تهمینه میلانی به حجاب با جعل عکس! + سند

به دلیل اینگونه رفتارهای غیر متعارف، بنیاد سینمایی فارابی مجوز ساخت فیلم ” دا ” را توسط تهمینه میلانی لغو کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،” تهمیه میلانی ” کارگردان زن سینمای ایران که درگذشته از عریان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود، در مصاحبه ای با خبرنگار ضد انقلاب، بازیگران قانونمدار در سینمای ایران را عقده ای می نامد و در یک حرکت غیر قانونی با جعل و فوتوشاپ تصاویر زنان محجبه ایرانی به آنان توهین می کند.

وی همچنین در جدیدترین رفتار غیر متعارفش عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس بوکش انتشار داده  که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

چندی پیش نیز تهمینه میلانی با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار ” ب . و ” بازیگر فاسد فیلم های فارسی قبل از انقلاب  و  ” ه – س ” که در ابتدای فرارش از کشور ، با حمایت لابی های پشت پرده یهودی ، مشغول به فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد   ،نشان می دهد که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی محلی از اعراب ندارد و این تصویر تأسف و تعجب اهالی سینمای کشورمان را برانگیخت.

 گفتنی است به دلیل اینگونه رفتارهای غیر متعارف وی، راوی کتاب “دا” نسبت به ساخت این فیلم توسط تهمینه میلانی ابراز نگرانی کرده که به دنبال آن، بنیاد سینمایی فارابی مجوز ساخت این فیلم را توسط تهمینه میلانی لغو کرد.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. اعظم:

    کدوم نمکدونو شکستن؟!!!
    دارن نمک آب و خاکی رو می خورن که چندهزار سال پیشینه داره.چیه فورا ربطش میدید به انقلاب!!!
    اگه آدم سرشناسی پیدا بشه که ناگفته های مردم و آزادی های زیرزمینی مردمو بیان کنه ، بی درنگ متهم میشه به غرب زدگی و بی دینی و …
    دست بردارید

  2. محمدامین:

    اشکال نداره سزای خائن جهنم و رسوایی هم توی این دنیا و هم توی اون دنیا هست . نمک انقلاب اسلامیو میخوره از اون ور نمکدون میشکونه.

  3. KAMELIA:

    درود بر میلانی

    • محمدامین:

      ای ای یعنی کاملیا خانوم از زنی حمایت میکنی که دشمن خداست

      • افسانه شیرازی:

        دوست عزیز تعجب نداره زن عقده ای زیاده . نه اینکه خیلی هم خوش اندامن دلشون میخواد خودشونو نشون بدن شاید بختشون باز بشه. ازهرکی هم حرف اینجوری بزنه حمایت میکنن..

      • نام شما...امین:

        طبق گفته خانم میلانی ایشون همچنین حرفی را نزدند و یکسری افراد با جعل عکس و اسم به ایشون تهمت زدند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.