توکلی:احمدی‌نژاد باید به برخورد با رحیمی تن دهد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه نباید بیش از این در تعقیب یک متهم به خاطر برخورداری از قدرت سیاسی وی تعلل کند، گفت: احمدی‌نژاد باید به خیلی چیزها تن دهد.

 

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور در پرونده اختلاس بیمه و اذعان روزنامه ایران به این موضوع اظهار داشت: قوه قضائیه نباید بیش از این در تعقیب یک متهم به خاطر برخورداری از قدرت سیاسی وی تعلل کند.

وی تاکید کرد: مردم می‌خواهند ببینند یک حکومت اسلامی وقتی به یک  قدرتمند می‌رسد چه عملکردی دارد.

* قوه قضائیه در برخورد با متهمان سیاسی خوب عمل نمی‌کند

توکلی با بیان اینکه قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده قدرتمندان اقتصادی عملکرد خوبی دارد اما در برخورد با اتهامات دولتمردان سیاسی خوب عمل نمی‌کند، افزود: در حالی که برخورد با این متهمان انتظارحداقلی مردم است و آنها با توجه به همین آزمون‌های قوه قضائیه درباره عملکرد آن قضاوت می‌کنند.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه تاکنون به عدم رسیدگی به پرونده دانه درشت‌ها متهم بود اما با توجه به رسیدگی به پرونده ۳ هزار میلیارد و دقت قاضی سراج در این پرونده بخشی از این اتهام تا حدودی پاک می‌شود.

* متهم به فسادهای دولت احمدی نژاد مصونیت دارند

توکلی با اشاره به انتقادها از قوه قضائیه در برخورد با متهمان سیاسی پرونده اختلاس خاطرنشان کرد: بخشی از این اتهام‌ها مربوط به کسانی است که قدرت سیاسی دارند اما متاسفانه تاکنون از برخورد مصون بوده‌اند؛ بیشتر آنها متهم به فسادی هستند که دنباله‌های دولت احمدی‌نژادند.

این نماینده مجلس با اشاره به مطلب اخیر احمدی نژاد که در سایت شخصی وی منتشر شده و او بر اجرای عدالت تاکید کرده است درباره لزوم برخورد با رحیمی گفت:‌ احمدی‌نژاد با دعاوی‌اش باید به خیلی چیزها تن دهد اما فاصله بین حرف و عمل او زیاد است.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.