تیم ملی در مجارستان اردو می‌زند

جام جم آنلاین: نایب رییس فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوی مردادماه تیم ملی در مجارستان خبر داد.

سیدمحمدهادی آیت‌الهی درباره مکان برگزاری اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال ایران در مرداد ماه، به ایسنا گفت: تلاش‌هایی برای محل اردوی اروپایی تیم ملی انجام شده و به احتمال فراوان این اردو را در کشور مجارستان برگزار خواهیم کرد. همچنین رایزنی‌هایی برای فراهم شدن بازی تدارکاتی انجام دادیم و تنها می‌گویم تیم ملی با تیم‌های باشگاهی دیدار تدارکاتی نخواهد داشت و حریف ملی را برای تیم ایران انتخاب می‌کنیم که احتمالا یک کشور خوب آفریقایی خواهد بود.

آیت‌الهی در پاسخ به این سوال که با توجه به الزام باشگاه‌ها برای برگزاری تمریناتشان در ماه مبارک رمضان در شب، آیا تمرینات تیم ملی را هم پس از افطار برگزار می‌‌کنید و آیا کارلوس کرش با این برنامه مشکلی ندارد، اظهار کرد: تمام برنامه‌های تمرینی تیم ملی در ماه مبارک رمضان که در تهران برگزار می‌شود هم پس از افطار خواهد بود. به هر حال ما در کشورمان شرایطی داریم که می‌بایست تعهدات اخلاقی و الزام‌های آن را رعایت کنیم.

براساس رایزنی‌هایی که فدراسیون با کشورهای مختلف برای مسابقه تدارکاتی انجام داده بازی با تیم ملی تونس جدی‌ترین گزینه برای مسابقه ۲۵ مرداد است. تیم ایران پس از هفته چهارم لیگ برتر و از ۱۸ مرداد در اردوی خارج از کشور شرکت کرده و در پایان آن در تاریخ ۲۵ مردادماه هم یک مسابقه تدارکاتی در همان اردو برگزار می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.