تیم ملی والیبال کوبا به ایران نمی‌آید

جام جم آنلاین: تیم ملی والیبال کوبا به علت شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک در برلین نمی‌توانند در دهه اول خرداد به تهران سفر کند.

به گزارش روز سه شنبه جام‌جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، برغم اینکه کلیه امور مربوط به دریافت ویزای ایران برای تیم ملی کوبا انجام شد و فدراسیون والیبال این کشور لیست اسامی صدور ویزا را به ایران ارسال کرده بود، پس از اینکه فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد، تیم ملی کوبا برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک می‌بایست ۱۹ خرداد به برلین آلمان رود و برای کسب سهمیه المپیک آخرین شانس خود را بیازماید، رییس فدراسیون والیبال کوبا با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود ضمن عذرخواهی اعلام کرد به علت مشکلات اخذ ویزای شینگن از سفارت آلمان، تیم ملی این کشور نمی‌تواند پس از مرحله اول لیگ جهانی برای برگزاری چند دیدار دوستانه در دهه اول خرداد به تهران سفر کند.

وی با ابراز امیدواری برای صعود تیم ایران به المپیک لندن در مسابقات انتخابی ژاپن، تصریح کرد: امیدوارم در آینده و قبل از آغاز بازی‌های لندن در صورت صعود تیم کوبا اردوی تدارکاتی و دیدارهای دوستانه در تهران برگزار شود.

گفتنی است، مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در آلمان از ۱۹ خردادماه با حضور چهار تیم آلمان، کوبا، جمهوری چک و هندوستان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.