تکذیب به عضویت در آمدن آقاتهرانی و صدیقی در شورای فقاهتی جبهه پایداری

۱۳م آذر ،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به عضویت در آمدن حجج الاسلام آقاتهرانی و صدیقی در شورای فقاهتی جبهه پایداری را تکذیب کرد.

مجید متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر عضویت حجت‌الاسلام صدیقی و آقا تهرانی به عنوان اعضای شورای فقاهتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعضای شورای فقاهتی جبهه پایداری آیات عظام خوشوقت و مصباح می باشند و تصمیم‌گیری دربارهٔ اینکه اشخاص دیگری نیز به عضویت این شورا دربیاید با عهده این دو بزرگوار است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد:  اعضای شورای فقاهتی سه تن از مراجع عالی قدر می باشند که تاکنون دربارهٔ عضویت نفر سوم، بحثی صورت نگرفته  و  نام فرد جدیدی نیز از سوی جبهه پایداری اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که امروز برخی رسانه‌ها از به عضویت در آمدن حجت‌الاسلام صدیقی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی و یک روحانیون برجسته دیگر در شورای فقاهتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خبر دادند.

گفتنی است که جبهه پایداری بجز شورای مرکزی از شورای فقاهتی نیز برخوردار است که مصوبات این جبهه باید به تایید شورای فقاهتی برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.