تکذیب افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی/ سازمان حمایت به دنبال افزایش قیمت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

11-456[1].jpg

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی به ۷۰۰ تومان برای هر لیتر را تکذیب نمود.

جلیل سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که هیچ‌گونه مصوبه‌ای از سوی دولت مبنی بر افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است، گفت: در حال حاضر قیمت هر لیتر سوخت تحویلی به شرکت‌های هواپیمایی داخلی ۴۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

البته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار نمود که شرکت‌های هواپیمایی بهای هر لیتر سوخت دریافتی را ۲۰۰ تومان اعلام می‌کنند. این درحالی است که طبق مصوبه‌ی سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها قیمت هر لیتر سوخت جت برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی از ابتدای امسال ۴۰۰ تومان محاسبه شده است.

وی در مورد خبر افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی به ۷۰۰ تومان که به نقل از شرکت‌های هواپیمایی از دیروز اعمال شده است، خاطر نشان نمود: تاکنون هیچ‌گونه مصوبه‌ای برای افزایش سوخت به شرکت ملی پخش ابلاغ نشده است.

سالاری افزود: البته ستاد حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کننده در حال پیگیری برای افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی بعد از گران‌شدن قیمت بلیت است.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نیز از افزایش قیمت سوخت شرکت‌های هواپیمایی ابراز بی‌اطلاعی نموده است. عبدالله جلالی – قائم مقام این مدیریت – هم به خبرنگار ایسنا گفت: بعید می‌دانم که قیمت سوخت امسال افزایش یابد.

به گزارش تفسیری ایسنا، بعد ازآن که سازمان هواپیمایی کشوری، از ۱۶ آبان ماه نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی را به طور میانگین ۶۵ درصد افزایش داد، شرکت‌های هواپیمایی اعلام نمودند که شرکت ملی پخش‌فراورده‌های نفتی ازدیروز قیمت سوخت را به ۷۰۰ تومان افزایش داده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.