تکذیب حمله‌ به سفارت ایران در دانمارک

۱۹م آذر ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ای به سفارت ایران در دانمارک صورت نگرفته و تنها ۴ نفر به منظور دریافت پناهندگی در مقابل سفارت سر و صدا به راه انداخته اند.

تابناک: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ای به سفارت ایران در دانمارک صورت نگرفته و تنها ۴ نفر به منظور دریافت پناهندگی در مقابل سفارت سر و صدا به راه انداخته اند.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، دربارهٔ خبری که شب قبل به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در یک خبرگزاری مبنی بر حمله منافقین به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک انتشار یافته بود، گفت: چنین حمله ای صورت نگرفته است و تنها چند نفر به قصد دریافت پناهندگی در مقابل سفارت ایران سرو صداهایی ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این باره از معاون وزیر خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک مسئله را پیگیری کردیم، بیان کرد: تنها ۴ نفر که یک نفر از آنها نیز فیلم بردار بوده است در مقابل سفارت ایران در کپنهاگ جمع شده و سعی کرده اند با ایجاد سر و صدا و فیلم برداری از خود شرایطی را برای دریافت پناهندگی خود در این کشور فراهم کنند.

نقوی حسینی با بیان اینکه سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی بر اساس نوع معماری این کشورها دارای دیوار بلندی نیست ، اظهار داشت: اصلا چنین حمله ای وجود نداشته است.

وی تأکید کرد: متأسفانه غربی ها به دنبال ناامن نشان دادن سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران می باشند و ما نباید در این جهت حرکت کنیم. نماینده ای هم که در این باره خبرهای نادرست را اعلام کرده متأسفانه این موضوع را در نظر نگرفته است


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.