تکذیب خبر سرلیستی محسن هاشمی

۰۵اردیبهشت،

دبیر شورای عالی سیاستگذاری انتخابات شوراهای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تکذیب خبر سرلیستی محسن هاشمی در فهرست شورای شهر اصلاح طلبان و خبرها انتشار یافته در خصوص کاندیداهای احتمالی این فهرست اظهار داشت: خانم نعیمه اشراقی از جانب اصلاح طلبان هیچ مسئولیتی در زمینه سخنگویی و یا تصمیم گیری در این زمینه نداشته و خبرهای از این دست صرفا نظرات شخصی ایشان محسوب می گردد.

به گزارش مشرق، فرج کمیجانی در گفتگو با مهر، با اعلام اینکه با هماهنگی همه احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و بزرگان جریان اصلاحات، شورای عالی سیاستگذاری انتخابات شوراها سامان داده شده است، گفت: در این شورا که مرجع قطعی و نهایی تصمیم گیری جریان اصلاحات درخصوص فهرست اصلاح طلبان در شوراهای اسلامی شهر و روستا است هنوز هیچ بحثی در خصوص کاندیداهای احتمالی در این شورا مطرح نشده و طبیعاتا هیچ تصمیمی هم اتخاذ نشده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، افزود: از همین رو مطالب مطرح شده درخصوص سرلیست اصلاح طلبان و یا کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها توسط خانم نعیمه اشراقی به شدت تکذیب می گردد.

کمیجانی با بیان اینکه از جانب اصلاح طلبان هیچ مسئولیتی به خانم اشراقی محول نشده است، تاکید کرد: ایشان سخنگوی اصلاح طلبان نیستند و در مصاحبه های اخیر صرفا نظر شخصی خودشان را با رسانه ها در میان گذاشته اند.

دبیر کمیته انتخابات شوراهای شورای هماهنگی اصلاحات در پایان گفت: نظرات و مواضع مجموعه خانواده اصلاحات از سوی رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و یا سخنگویی که این شورا تعیین می کند بیان می گردد و سایر نظرات از این حیث هیچ ارزشی نخواهد داشت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.