تکذیب خبر مجعول و کذب دستگیر شدن وزیر امور خارجه ایران در قبرس+عکس

به گزارش خبرآنلاین این خبر آنچنان در سایت های ضد انقلاب سرو صدا کرد که حتی یکی از این سایتها عکسی از دستگیری علی اکبر صالحی در فرودگاه نیز منتشر کرد. تصویری که جعلی و فوتوشاپی بودن آن به راحتی تشخیص داده می شود.
بعد از تقریبا یک روز از انتشار این شایعات سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران خبر مجعول برخی رسانه های خارجی در خصوص سفر علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان به قبرس را قویا تکذیب کرد.

 

 

به گزارش اداره اخبار و اطلاعات وزارت امور خارجه، رامین مهمانپرست ضمن رد ادعای کذب منتشره توسط برخی رسانه های خارجی در ارتباط با سفر وزیر امورخارجه کشورمان به قبرس آن را اقدامی در چارچوب فضاسازی رسانه ای ناشیانه دانست .
وی افزود: دکتر صالحی در کمال احترام در فرودگاه لارناکا در سطح عالی از سوی مقامات عالی رتبه وزارت امورخارجه و ریاست جمهوری قبرس مورد استقبال قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه کشورمان در جریان این سفر ملاقات ها و مذاکرات صمیمانه و سازنده ای در خصوص گسترش روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی با رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت امورخارجه آن کشور داشته است .
مهمانپرست افزود: در این خصوص بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه قبرس مبنی بر موفقیت آمیز بودن این سفر و تکذیب ادعاهای مطرح شده در خصوص مشکلات به وجود آمده به خوبی گویای غرض ورزی ناشیانه برخی از رسانه های خارجی است.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.