تکرارفاجعه الحوله درریف حماه

جام جم آنلاین: تروریست‌های سوریه دو هفته پس از کشتار فجیع کودکان در الحوله، جنایت هولناک دیگر را در نزدیکی شهر حماه مرتکب شدند و اعضای چند خاندان را در یک روستا به صورت جمعی ذبح و همچنین با گلوله کشتند.

هنوز مردم و نظام سوریه از شوک کشتار تروریست‌های مسلح در الحوله بیرون نرفته‌اند، که گروهک‌های مسلح کشتار هولناک دیگری مرتکب شدند.

منابع خبری سوری خبر دادند که روز گذشته (۶ ژوئن ۲۰۱۲) تروریست‌های مسلح کشتاری در روستای القبیر در ریف حماه مرتکب شدند که ۷۸ شهید بر جای گذاشته است.

این در حالی است که روز گذشته وزرای کشورهای غربی و عربی از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه و قطر و عربستان و اردن و دیگر کشورها در ترکیه در همایشی تحت عنوان مبارزه با تروریسم گرد هم آمدند و برای تشدید کمک‌های مالی و تسلیحاتی خود به تروریست‌های سوریه هیئت هماهنگی تشکیل دادند.

این کشتار در زمانی اتفاق می‌افتد که حدود دو هفته از کشتار الحوله می‌گذرد که در آن بیش از ۱۰۰ نفر کشته شد و بیشتر آنان زنان و کودکانی بودند که با چاقو یا گلوله مستقیم و از فاصله نزدیک کشته شده بودند.

رسانه‌های غربی و عربی مانند رویترز، سی‌ان‌ان، الجزیره و العربیه به مانند کشتار الحوله باز هم مدعی شدند که این منطقه با تانک گلوله باران شد سپس نیروهای هوادار نظام اقدام به کشتار مردم کرده‌اند اما منابع سوری اعلام می‌کنند که دیگر برای همه روشن شده است که ارتش سوریه نه تنها از این کشتارها سودی نمی‌برد بلکه نیازی به کشتار کودکان یا زنان آن هم با سلاح سرد ندارد.

این در حالی است که کشته‌های الحوله نیز همه از خانواده‌های حامی نظام سوریه بودند.()


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.