تکرار/فضای دانشگاه جولانگاه یکی دیگر از کاندیدا‌های احتمالی ریاست‌جمهوری آتی

اخیرا لیدرها‌ی ستادهای انتخاباتی این چهره که سابقه کاندیداتوری در رقابت‌های انتخاباتی پیشین ریاست‌جمهوری را نیز دارد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام بر برقراری تماس با برخی از چهره‌های فعال دانشجویی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با وجودی که حدود یک سال تا انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در سال آینده باقی مانده اما برخی از کاندید‌ا‌های احتمالی طی ماه‌های اخیر بر شدت فعالیت‌ها و تحرکات انتخاباتی خود افزوده‌اند و البته برای فرار از متهم شدن به آغاز زود‌هنگام فعالیت‌های انتخاباتی تا حد ممکن تلاش دارند به‌صورت “چراغ خاموش” حرکت کنند.

اما در کنار فعالیت‌های مختلفی که برخی از این چهره‌ها در راستای تحرکات انتخاباتی خود آغاز کرده‌اند (از قبیل تشکیل ستاد‌های انتخاباتی، برگزاری جلسات هماهنگی هفته‌گی حتی در منزل شخصی کاندیدا‌ها، تعیین روسای ستاد‌ها و …) این چهره‌ها توجه ویژه‌ای را به تمرکز فعالیت‌های خود در دانشگاه‌های مختلف کشور دارند.

بنابر برخی اخبار از سطح دانشگاه‌های کشور، اخیرا یکی از کاندیدا‌های احتمالی ریاست‌جمهوری یازدهم که ماه‌هاست سلسله جلسات انتخاباتی خود را در منزل شخصی خود واقع در یکی از شهرک‌های حوالی اتوبان امام علی(ع) برگزار می‌کند، تحرکات گسترده‌ای را در دانشگاه‌های مختلف کشور به‌ویژه در دانشگاه‌های شاخص و تاثیر‌گذار برای برقراری ارتباط با فعالان دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی آغاز کرده است.

جالب اینکه این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در پی درز برخی اخبار فعالیت‌های انتخاباتی خود، با صدور بیانیه‌ای رسمی از سوی دبیر‌خانه یکی از نهاد‌ها، قصد خود برای حضور در انتتخابات سال آینده را تکذیب کرد اما اخبار و گزارش‌های مختلف از ادامه فعالیت‌های منسجم انتخاباتی وی حکایت دارد.

اخیرا لیدرها‌ی ستادهای انتخاباتی این چهره که سابقه کاندیداتوری در رقابت‌های انتخاباتی پیشین ریاست‌جمهوری را نیز دارد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام بر برقراری تماس با برخی از چهره‌های فعال دانشجویی کرده‌اند.

نکته قابل توجه در فعالیت‌های انتخاباتی این چهره آنکه لیدر‌های ستاد‌های انتخاباتی وی برای دعوت از چهره‌های شاخص و فعالان تشکل‌های دانشجویی، اقدام به دعوت از این افراد به عنوان چهره حقیقی آنها و نه به عنوان جایگاه خاص تشکیلاتی که این افراد در دانشگا‌ها در اختیار دارند، می‌کنند.

جذب نیرو و هوادار از میان دانشجویان برای تاثیر‌گذاری بر فضای دانشگاه‌ها به نفع این کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری از جمله اهداف چنین تحرکاتی در سطح دانشگا‌ه‌ها اعلام شده است.

شایان ذکر است در هفته گذشته نیز خبری از فعالیت‌های یکی دیگر از کاندیدا‌های شبه‌اصولگرا در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.