تکرار/واکنش منفی به فعالیت تبلیغاتی “یک کاندیدای خاص” ریاست‌جمهوری در دانشگاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، یک سری فعالیت‌های تبلیغاتی را در دانشگاه خواجه نصیر آغاز کرده است.

مصطفی مستأجران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اوایل ماه جاری، ستادهای انتخاباتی یک کاندیدا که خود را اصولگرا می‌داند و سابقه کاندیداتوری‌در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ را نیز دارد، در دانشگاه خواجه نصیر اقدام به عضو‌گیری از میان دانشجویان کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در شهر تهران با رویکردی خاص و تلاش برای سوء‌استفاده از ظرفیت دانشجویان و تشکل‌‌های دانشجویی در راستای اهداف انتخاباتی تصریح کرد: اعضای این ستادها در راستای دعوت به همکاری از دانشجویان ارزشی در تدارک رخنه به پایگاه‌های بسیج دانشجویی بودند که با مخالفت شدید دانشجویان و اعضای این تشکل دانشجویی مواجه شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در رابطه با مخالفت بسیج دانشجویی با فعالیت این نامزد در دانشگاه خواجه نصیر و سوء‌استفاده از توان و ظرفیت جریانات دانشجویی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی به هیچ وجه به نفع کسی و پیروی از مواضع افراد وارد مقوله انتخابات نمی‌شود بلکه با نگاهی جامع و به دور از حمایت از نامزدی خاص به رصد فضای سیاسی و انتخاباتی کشور می‌پردازد.

وی در خاتمه با اشاره به مواضع و اظهارات این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در جریان فتنه ۸۸ متذکر شد: بسیج دانشجویی دانشگاه جواجه نصیر، این کاندیدا را در راستای گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) نمی‌‌داند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.