تکرار سناریو سیاست دوگانه آمریکا در طرح مذاکره با ایران

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اهدافی که آمریکا در طرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی این کشور در قبال کشورمان در جریان بوده است لذا برقراری مذاکره با این کشور امکان ندارد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر اوباما مبنی بر انجام مذاکره با ایران در طی ماههای اخیر گفت: تصور می‌کنم اهدافی که آمریکا درطرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی این کشور در قبال کشورمان در جریان بوده است لذا برقراری مذاکره با این کشور امکان ندارد.

وی افزود: آمریکا و شخصی مثل اوباما چگونه دم از مذاکره با ایران می‌زند در حالی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحریم‌ها علیه ایران را تمدید می‌کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در شرایط فعلی iبه طور حتم برقراری رابطه با آمریکا ممکن نخواهد بود زیرا ما شاهد هستیم که مقامات این کشور نه تنها از در مذاکره با ایران وارد عمل نمی‌شوند بلکه اقدامات کارشکنانه خود را همچنان ادامه می دهند لذا برقراری رابطه با آمریکا و طرح موضوعاتی چون مذاکره از سوی مقامات این کشور از پایه غلط است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.