تکمیل مسیر ورودی به تونل نیایش، ویژه مواقع اضطراری

فروردین ۱۴۰۳

جانشین مجری طرحهای تونلی و بزرگراهی با اعلام تکمیل مبادی ورودی تونل نیایش در محل تقاطع صدر، گفت: با پیش بینی و دسترسی های اضطراری،امکان استفاده از تونل نیایش در تراز صفر وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مهندس پورهاشمی با اشاره به دسترسی متقابل تونل نیایش و پل اصلی بزرگراه طبقاتی صدر، اظهار کرد: مسیر اصلی ورودی به تونل نیایش در بخش شرقی، پل صدر است و خودروها از روی پل به داخل تونل هدایت می شوند.
 
وی با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی تونل نیایش، مسیر دسترسی اضطراری به صورت کنارگذر پیش بینی شده است، اظهار کرد: در صورتی که به دلایلی نظیر وقوع سوانح ترافیکی پل بزرگراه طبقاتی صدر مسدود شود، مسیر اضطراری گشوده خواهد شد و شهروندان می توانند از تراز صفر بزرگراه صدر وارد تونل نیایش شوند.
 
مهندس پورهاشمی تاکید کرد که هر دو مسیر اصلی ورود به تونل نیایش از روی پل طبقاتی صدر و مسیر اضطراری تراز صفر هرگز به صورت همزمان زیر بار نخواهند بود، توضیح داد: خودروها نمی توانند از هر دو مسیر دسترسی اصلی و اضطراری به صورت همزمان وارد تونل شوند چراکه دید رانندگان مختل می گردد و این امر ممکن است سوانح ترافیکی را به دنبال داشته باشد.
 
مدیر پروژه تونل نیایش همچنین یادآور شد که در بخش خروجی شرقی تونل نیایش نیز چنین کنارگذری پیش بینی شده است تا شهروندان بتوانند در صورت انسداد موقت مسیر پل اصلی، از طریق مسیر اضطراری وارد تراز صفر بزرگراه شوند.
 
به گفته وی، با توجه به اینکه بزرگراه طبقاتی صدر در آستانه بهره برداری قرار دارد، تکمیل مسیر اضطراری ورودی تونل در دستور کار قرار گرفته و  دیوارکشی و جدول گذاری این مسیر نیز در ورودی شرق به غرب تونل نیایش (تقاطع بزرگراه صدر) در حال انجام است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.