تکواندوکاران ایران حریف آسانی در المپیک ندارند

هادی ساعی اظهار کرد: در المپیک همه حریفان سخت هستند و هیچ حریفی را نمی‌توان آسان در نظر گرفت چرا که همه آن‌ها بهترین‌های قاره‌های خود هستند و برای کسب مدال به بهترین نحو آمادگی به بازی‌ها می‌آیند.

وی افزود: تکواندوکاران ما تمرین‌های بسیار خوب و سختی را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند در المپیک موفق شوند. اکنون هم کاملا سرحال و آماده هستند تا با حریفان مقابله کنند.

دارنده دو مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۰۴ آتن در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های تکواندوی المپیک لندن و حریفان نمایندگان ایران گفت: برای کسی که می‌خواهد در المپیک مدال بگیرد قرعه‌کشی نباید اهمیت داشته باشد. معتقدم در المپیک با قرعه‌کشی نمی‌توان مدال گرفت بلکه باید با بهترین عملکرد نتیجه مطلوب را کسب کرد.

دارنده مدال برنز ۲۰۰۰ سیدنی در پاسخ به این سوال که کدام حریف نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک لندن سخت‌تر از بقیه است، یادآور شد: همه حریفان سخت هستند چون همه آن‌ها بهترین‌های کشورهای خودشان به حساب می‌آیند. نمی‌توان گفت کدام یک راحت‌تر است. باید همه آن‌ها را شکست دهیم و بعد مدال بگیریم.

هادی ساعی که برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک کاندیدا شده در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشخص می‌شود که در این کمیسیون انتخاب شده‌اید گفت: امروز آخرین روز رای‌گیری در این رابطه است و همه چیز تقریبا اواخر شب مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا تا این مرحله اطلاعی دارد شرایطش و تعداد آرایی که کسب کرده چطور است، اظهار کرد: اطلاع خاصی ندارم و ان‌شاءالله امشب مشخص می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.