«تک اپراتوری یا چند اپراتوری» در شماره جدید بندر و دریا

دوشنبه ۱۶ مرداد – ۱۱:۵۳:۵۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

شماره جدید ماهنامه بندر و دریا با موضوع پرونده «چند اپراتوری و نقش آن در افزایش کارایی بنادر» چاب و منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، شماره ۱۹۱ ماهنامه تخصصی و آموزشی حوزه حمل و نقل دریایی در حالی با موضوع فرعی «رقابت پذیری بنادر» برای مشترکان، مدیران و عمده مخاطبان بخش حمل و نقل دریایی کشور ارسال شده است که طی یک سال گذشته و پس از اعلام کارگروه حمل و نقل دولت مبنی بر انتخاب اپراتور دوم برای بزرگترین بندر کانتینری کشور در استان هرمزگان، موضوع رفع انحصار و مزایای دو یا چند اپراتوری بودن بنادر به بحث اصلی محافل تخصصی حمل و نقل دریایی و مدیریت بندری و البته رسانه ها تبدیل شده است.
این رسانه در تبیین و تأیید چند اپراتوری در بنادر مهم کانتینری جهان، طی مقالات جداگانه به تشریح شرایط سه بندر رتردام، انتورپ و هامبورگ به عنوان بزرگترین و فعالترین بنادر کانتینری اروپا پرداخته است.
«تصمیمات استراتژیک در بنادر»، «نقش های مختلف پورت اپراتورهای کانتینری جهان» و «چند اپراتوری؛ مسیر برگشت ناپذیر بخش حمل و نقل دریایی» از دیگر مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه تحلیلی بندر و دریا است.
یونس غربالی – سردبیر، در سرمقاله این شماره انتخاب سیاست «تک اپراتوری یا چند اپراتوری» در بنادر کشور را در یک چارچوب علمی در بوته نقد و بررسی کارشناسان و صاحبنظران بخش حمل و نقل دریایی گذاشته و نظرات آنان را در اختیار خوانندگان گرامی قرار داده است.
گزارش کامل مراسم روز جهانی دریانورد و مانور مقابله با آلودگی نفتی در دریا با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مصاحبه با مدیران پروژه کنار گذر ساحلی رامسر، از دیگر مطالب این شماره بندر و دریا قلمداد می شود.
شماره ۱۹۱ نشریه بندر و دریا در ۱۲۸ صفحه چاپ و منتشر شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۶۱۱۵۳۵۵۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.