تیبا در اوکراین تثبیت شد

۲۲ آبان ،

تیبا در اوکراین تثبیت شد

عصر خودرو : محصول تیبای شرکت سایپا که در ابتدای سال جاری پس از گذراندن تست های استاندارد یورو۴ سرانجام موفق به دریافت مجوز ورود به بازار اکراین گردید، می رود تا جایگاه خود را در این بازار تثبیت نماید.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از سایپانیوز ، با ارسال محموله های تازه خودروی تیبا به بازار اکراین و توزیع آن در شهرهای مختلف این کشور در پاسخ به نیاز روزافزون مشتریان، دو مرکز تازه برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش به محصولات شرکت سایپا در شهرهای سواستوپل و پولتاوا نیز راه اندازی گردید.
مراکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا پیش از این در شهرهای پرجمعیت کشور اکراین مانند خارکف، کیف، دونتسک و ماریوپل افتتاح گردیده بود. با افتتاح این مراکز تازه تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات فروش و پس از فروش در اکراین به ۶ شهر افزایش یافت. شرکت سایپا برای ارائه خدمات پس ازفروش گسترده که از مزیت های رقابتی محصولات شرکت سایپا در بازارهای صادراتی محسوب می گردد اهمیت ویژه ای قائل است زیرا با توجه به شدت رقابت در بازار اکراین و تولید محصولات شورولت، لادا و کیا در این کشور، خدمات پس از فروش نقش مهمی را در موفقیت خودروی تیبا ایفا می نماید.
بازار اکراین از تازهترین بازارهای شرکت سایپا و اولین بازار اروپای شرقی این شرکت است و در میان کشورهای CIS حجم بازار خودروی این کشور پس از روسیه در مقام دوم قرار دارد لذا موفقیت در این بازار تضمین کننده دستیابی به میزان قابل توجه صادرات بوده و نفوذ به سایر بازارهای اروپای شرقی را در چشم انداز قرار خواهد داد.
لازم به ذکر است که شرکت سایپا به سبب عملکرد موفق در بازارهای صادراتی تنها شرکت خودروسازی است که تا کنون ۶ بار به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و امسال نیز به عنوان صادر کننده ممتاز کشور برگزیده شده است

دوشنبه ۲۲ آبان   ۹:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.