تیتراژ برنامه «راه شب» در آلبوم نبی‌زاده منتشر می‌شود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

سینما پرس- گروه هفت هنر/ ایمان نبی زاده از انتشار یافتن آلبوم تازه خود خبر داد با قطعه ای که تیتراژ برنامه «راه شب» را دارد خبر داد.

ایمان نبی زاده آهنگساز و خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم «تو که نباشی» از دو سال پیش یعنی سال ۸۸ کلید خورده است ولی به سبب اینکه روند مجوز گرفتن آن با مشکلاتی مواجه شد، دیرتر از زمانی که فکر می نمودیم توانستیم مجوز آلبوم را دریافت کنیم.

وی افزود: در این آلبوم هنرمندانی چون عبدالجبار کاکایی ما را همراهی نمودند از وی چهار ترانه در آلبوم گنجانده شده است، چهار ترانه نیز از امین بامشاد و یک ترانه از محمد مقتدایی راد داریم. تنظیم قطعات با پدرام کشتکار، عباس بنازاده، حسین سالاری مقدم، ایمان حجت و مهران خلیلی بوده است.

نبی زاده ادامه داد: آهنگسازی آلبوم نیز برعهده خودم و پدرام کشتکار بوده است. «تو که نباشی» شامل ۱۰ قطعه می گردد که ۹ قطعه با کلام و یک قطعه بی کلام است. قطعات به ترتیب «نیستی تو»، «تو که نباشی»، «ماه من»، «غروب»، «حالی دارم»، «رویا»، «تنهایی»، «همراهم باش» «راه شب» و بی کلام قطعه سوم «ماه من» نام دارند. «راه شب» تیتراژ برنامه «راه شب» بود که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شد.

این خواننده یادآور شد: فضای این آلبوم کاملاً پاییزی است از این رو فصل پاییز را برای انتشار یافتن آلبوم انتخاب نموده ام. بیشتر فضای قطعات آرام است و البته چند قطعه ریتمیک هم در آن گنجانده شده است، مثل قطعه «حالی دارم» که قطعه تندتری است. این آلبوم از روز پیش توسط شرکت پخش آسیا توزیع و روانه بازار موسیقی کشور شد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۶۲


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.