تیشه به ریشه سینما نزنیم/ فردا خانه سینما فک پلمب می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شورجه در گفت‎وگو با هنرآنلاین:

جمال شورجه از فک پلمب ساخنمان ˝خانه سینما˝ در روز آینده خبر داد.

جمال شورجه در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین، دربارهٔ اتفاقات اخیر بازگشایی خانه سینما، گفت: ساختمان خانه سینما روز قبل (سه شنبه) توسط نیروی انتظامی پلمب شد و هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم و امیدواریم که طی جلسه‌ای که با آقای منتظر المهدی داشته‌ایم، ساختمان خانه سینما فردا (پنجشنبه) فک پلمب شود.

شورجه ادامه داد: فردا قرار است دوباره جلوی ساختمان خانه سینما تجمع کنند و این تجمع خطرناک خواهد بود اگر دست به اقدامی بزنند که به نفع سینمای ایران نباشد و دوستان باید کمی تامل کنند تا خانه سینما باز شود و در نهایت منتظر باشیم و ببینیم که کلید خانه سینما به چه کسی خواهد رسید.

جمال شورجه همچنین یادآور شد: من دیروز با دوستان حرف زدم و آنها دلایل نارضایتی خود را چنین عنوان کردند که انتخابات مجمع عمومی ۱۹ تیرماه را قبول ندارند و معتقد می باشند که در این انتخابات شبهاتی وجود دارد در حالیکه اینچنین نیست. دوستان معتقدند که صنف جلوه‌های ویژه نماینده نداشته و این در حالیست که من نامه نمایندگی ایشان را دیروز دیده‌ام.

شورجه ادامه داد: دوستان کمی باید تامل کنند تا خانه سینما باز شود و زمانی‌که بازگشایی صورت گرفت همه صنف‌ها و نهادها بیایند و قانونی شوند. من حتی به دوستان پیشنهاد کردم این صنف‌هایی که باقی مانده‌اند طی یک فقره نامه خود را به وزارت ارشاد معرفی کنند و قانونی شوند. دوستان می‌گویند ما نمی‌خواهیم دولتی شویم اما رگ و پی خانه سینما از دولت است و پشت شناسنامه هیچ‌یک از دوستان نیست. باید در فضای عقلایی و منطقی به نتیجه رسید و جلسه‌ای گذاشت و مشکل را حل کرد.

شورجه در پایان خاطر نشان کرد: خودمان تیشه به ریشه سینما نزنیم و باید به جای ایجاد بحران، به بحران‌زدایی و حل مشکلات از راه منطقی فکر کنیم تا سینما را به ورطه نابودی نکشیم.

 پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.