تیموریان: با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکردم/ استقلال اول طلبم را بدهد تا صحبت کنیم

۰۴ تیرماه ۱۳،

ورزش > لیگ برتر – آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی تیم ملی که در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می گذارد فعلا تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز؛ تیموریان که فصل قبل در الخریطیات بازی می کرد حالا بحث بازگشت‌اش به ایران مطرح است. دیروز خبر رسید که او با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده و قرار است به این تیم برود ولی آندو مذاکره با استقلال را تکذیب می کند. او در گفت و گو با خبرآنلاین می گوید: «من با هیچ کدام از تیم های ایرانی مذاکره نکردم و خبرهایی که در این خصوص منتشر می گردد صحت ندارد.کارهایم را برادرم سرژیک انجام می دهد و باز هم می گویم که با تیم های ایرانی صحبتی نداشتیم.»
او ادامه می دهد: «در مورد آینده ام هنوز چیزی معلوم نیست در ضمن فکر می کنم صحبت کردن در این مورد چندان درست نیست.چند روز پیش برادرم سرژیک در این خصوص صحبت ها را انجام داد و حالا همه چیز مشخص است.استقلال اگر خواهان مذاکره است اول باید طلبم را پرداخت کند.من ۱۴۰ میلیون از این باشگاه طلب دارم که هنوز پرداخت نکرده اند.»
آندو دوست دارد که فصل بعد هم در خارج از ایران بازی کند.او می گوید:«هنوز چیزی معلوم نیست ولی اولویت من حضور در تیم های خارجی است و دوست دارم همچنان لژیونر باشم.»
تیموریان در خصوص مصدومیت دستش تاکید می کند:« پنجشنبه دستم را در بیمارستان آتیه عمل جراحی کردم و جا دارد از آقای خانلری هم تشکر کنم که پی‌گیر کارم شد. بعد از بررسی شرایط دستم و صحبت هایی که پزشکان انجام دادند در نهایت از ناحیه ساعد توسط دکتر رازی مورد عمل جراحی قرار گرفتم. قرار است پنجشنبه به بیمارستان بروم تا دستم را ببینند.فکر کنم تا دو سه هفته دیگر گچ دستم را باز کنم.این مصدومیت توفیق اجباری بود تا استراحت کنم و خدا را شکر که در فصل تعطیلات این اتفاق افتاد و می توانم به موقع تمرینات را آغاز کنم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.