تیم ملی ایران برای اولین بار قهرمان لیگ جهانی کاراته شد

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این دوره از مسابقات که از روز شنبه در جاکارتای اندونزی آغاز شده بود، تیم ملی کاراته کشورمان با کسب چهار مدال طلا، شش نقره و هفت برنز در مجموع دو بخش مردان و زنان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بعد از ملی پوشان کاراته ایران، تیم ژاپن با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز بر سکوی دوم ایستاد، فرانسوی‌ها با دستیابی به سه مدال طلا و دو برنز به مقام سوم رسیدند و کره جنوبی با کسب یک مدال طلا و یک نقره و اندونزی میزبان با رسیدن به یک مدال طلا و چهار برنز عناوین چهارم و پنجم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

تیم‌های ونزوئلا، مالزی، استرالیا، لهستان، اتریش و هنگ کنگ دیگر تیم‌هایی بودند که در این رقا‌بت‌ها نفرات خود را روی سکوهای قهرمانی دیدند.

حمیده عباسعلی، سعید احمدی، علی فداکار و تیم کاتای بانوان چهار مدال طلا، ذبیح‌الله پورشیب، الهه رضازاده، سعید علیپور، هادی داودآبادی، حامد زیگساری و تیم کاتای مردان شش مدال نقره، مهسا افسانه، لیلا بهرامی، سعید فرخی، امیر امیری، منصور حسن بیگی، سامان حیدری و ناصر نجفی هم هفت مدال برنز را برای تیم کشورمان در این مسابقات کسب کردند.

تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران در شرایطی این عنوان قهرمانی را به دست آورد که باید ۲۴ تا ۲۷ تیرماه در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود، شرکت کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.