تیم ملی والیبال ایران بالاتر از والیبال چین و ژاپن

۰۸ام بهمن ،

در آخرین رنکینگ اعلام شده توسط فدراسیون جهانی والیبال fivb تیم ملی والیبال برزیل با ۳۲۵ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و تیم ملی والیبال ایران هم با ۵۸ امتیاز در پله چهاردهم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری والیبال ایتالیا، در آخرین رنکینگ اعلام شده توسط فدراسیون جهانی والیبال FIVB تیم ملی والیبال برزیل با بیشتریت امتیاز (۳۲۵) در پله اول و تیم ملی والیبال روسیه با ۲۹۲ امتیاز در پله دوم و ایتالیا با ۲۵۳ امتیاز در پله سوم قرار گرفتند این در حالیست که تیم های والیبال لهستان، ایالات متحده آمریکا و کوبا به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم و ششم این رده بندی قرار گرفته اند.

گفتنی است، تیم ملی والیبال ایران با پنجاه و هشت امتیاز در پله چهاردهم و بالاتر از فرانسه، چین، کانادا و ژاپن قرار گرفته است.

در رنکینگ اعلام شده توسط FIVB در بخش والیبال زنان تیم ملی والیبال ایالات متحده در رتبه اول و والیبال برزیل در پله دوم و تیم ملی والیبال زنان ژاپن در پله سوم قرار گرفته است.

گفتنی است، تیم های والیبال زنان ایتالیا، چین، روسیه، ترکیه به ترتیب در رتبه های چهارم، پنجم، ششم و هفتم دنیا قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که تیم ملی والیبال زنان ایران در این رنکینگ هیچ جایگاهی ندارد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.