تیم ملی والیبال ایران برابر تیم قدرتمند صربستان به برتری رسید

به گزارش ایرنا، ملی پوشان کشورمان مقابل ملی پوشان تیم میزبان ست اول مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ باختند ولی ست های دوم، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۹ بر ۲۷ به نفع خود نمام کردند.

بازیکنان تیم ملی کشورمان در اولین بازی دوستانه خود که جمعه شب در مجتمع ورزشی شومیتسا در بلگراد برگزار شد در مصاف با تیم ملی والیبال صربستان با نتیجه سه بر دو شکست خورده بودند.

‘خولیو ولاسکو’ سرمربی تیم والیبال ایران شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمامی بازیکنان تیم ملی در مسابقه دو م با صربستان بازی بسیار خوبی را نسبت به بازی اول از خود نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه صربستان والیبال را بخوبی می فهمد، افزود: از عملکرد بازیکنانم مقابل تیم ملی صربستان بسیار راضی هستم.

‘عباس مفیدی’ مدیر تیم های والیبال ایران نیز در این راستا گفت: تمامی بازیکنان کشورمان بازی بسیار خوبی را انجام دادند و سرمربی از تمامی آنها استفاده کرد که خوشبختانه آنها ، این آزمون را با موفقیت پشت سرگذاشتند.

‘امیر خوش خبر’ سرپرست تیم ملی والیبال ایران نیز به خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه صربستان قهرمان اروپا در والیبال است و از لحاظ درجه بندی در رتبه بالا در جهان قرار دارد، گفت: بازی تدارکاتی در صربستان برای بالا بردن سطح روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان ما بسیار مفید است.

‘علیرضا نادی’ کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز با تاکید بر اینکه بازی دوستانه برای هر دو تیم ایران و صربستان بسیار خوب و مفید بود، گفت: ما توانستیم تیم ملی صربستان را که از تمامی بازیکنان ثابت خود استفاده کرد، شکست دهیم.

تیم ملی والیبال کشورمان در سفر تدارکاتی خود به اروپا قبل از صربستان در اسلوونی دو مسابقه دوستانه با تیم ملی والیبال این کشور داشت که با یک پیروزی و یک شکست دست یافته بود.

تیم ملی والیبال ایران امروز ( یکشنبه ) برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان، بلگراد را به مقصد صوفیه ترک می کند.

ملی پوشان کشورمان خود را با انجام بازی های تدارکاتی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن که از ۱۱ خرداد ماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می کنند.

حریفان تیم ملی والیبال کشورمان در ژاپن، تیم های ملی والیبال کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، استرالیا، یک تیم از اروپا ، یک تیم از آمریکای جنوبی و یک تیم از قاره آفریقا خواهند بود. ۱۵۹۲

اروپام**۲۰۶۱**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۱۲۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.