تیم ملی والیبال برزیل به استقبال لیگ ۲۴ می رود

۱۳خردادماه،

تیم ملی والیبال برزیل به منظور شرکت در بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی اردوی آمادگی خود را در روسیه برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، دو تیم روسیه و برزیل دو بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار کردند که در هر دوی آن تیم برزیل سه بر یک به پیروزی رسید.
تیم ملی برزیل در بازی اول که شنبه این هفته برگزار شد با امتیازهای ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۷، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۳ بر روسیه غلبه کرد و در بازی دوم نیز نتیجه ست ها ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۷ بازی را به سود برزیل رقم زد.

ملی پوشان برزیل لیگ جهانی ۲۰۲۴ را با بازی با لهستان آغاز خواهند کرد که هفتم ژوئن در ورشو به مصاف این تیم می روند و روسیه نیز در همان روز در کالینگراد میزبان ملی پوشان والیبال ایران خواهد بود.

لیبرو برزیلی با ارزیابی مسابقات دوستانه در روسیه اظهار داشت: این مسابقات دوستانه در آستانه لیگ جهانی جنبه آماده سازی بسیار خوبی دارد. این بازی ها کمک بسیار شایانی به آنالیز تیم کرد. فکر می کنم تیم تا هفته دیگر آماده شود.

دانته دیگر بازیکن تیم ملی والیبال برزیل نیز از برگزاری چنین مسابقات دوستانه ای ابراز رضایت کرد و افزود: تیم ما از سطح آمادگی بالایی برخوردار است. تیم ما بسیار متمرکز و خوش ساختار سازماندهی شده است؛ چرخه تازهی را از امروز به روند بازی هایمان داده ایم. این دو بازی دوستانه بسیار خوب بود. سبب انتخاب روسیه سرویس ها و دفاع خوبشان است. هر دو بازی را بردیم و با تمام قوا آماده آماده به استقبال لیگ جهانی والیبال و لهستان می رویم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.