تیم ملی پومسه بانوان راهی جام جهانی می گردد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برخلاف گفته ها، تیم ملی پومسه بانوان در پیکارهای جام جهانی پومسه شرکت خواهد کرد.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: خبر اعزام نشدن تیم ملی پومسه بانوان iبه رقابت های جام جهانی کلمبیا را تکذیب می کنم برخلاف گفته ها این تیم اعزام می گردد و شرکت نکردن تیم ملی بانوان در مسابقات جام جهانی شایعه بوده است.

وی افزود: فدراسیون با مشکلات مالی روبرو است اما با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و نیز کمیته ملی المپیک قرار است این مشکلات برطرف و تیم ملی در تاریخ مقرر راهی کلمبیا محل برگزاری مسابقات جام جهانی شود.

وی در مورد مسابقات لیگ تکواندو بانوان گفت: لیگ های تکواندو نونهالان و نوجوانان با معرفی تیم های برتر برگزار کردیم و لیگ دسته یک بزرگسالان نیز با حضور هشت تیم برگزار می گردد ضمن آنکه لیگ پومسه نیز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با تصمیم فدراسیون قرار است تیم های برتر لیگ دسته یک تکواندو بانوان iبه عنوان نماینده ایران در پیکارهای بین المللی جام فجر شرکت داده شوند.

سروی در خصوص اعزام نشدن تیم ملی تکواندو بانوان iبه رقابت های جام جهانی اروبا گفت: مسابقات جام جهانی امسال با قوانین تازه برگزار می گردد و بانوان تجربه ای از این مسابقات ندارند و مشخص نیست این شیوه برگزاری در سال های آینده نیز ادامه یابد با توجه iبه مشکلات مالی و نیز دانستن شرایط بانوان برای مدال نگرفتن این تیم با اینکه iبه جام جهانی دعوت شده بود شرکت داده نشد./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.