تیم چرخه سواری پتروشیمی در میان استقبال مردم و مسئولین وارد تبریز شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این تیم که به رغم مشکلات مالی و حمایتی و با بهره گیری از دوچرخه سواران بومی عنوان قهرمانی یازدهمین دوره تور کینگ هایلگ چین را کسب کرده بود، در میان استقبال علاقه مندان، خانواده های دوچرخه سواران و چند تن از مسوولان استانی وارد تبریز شد.

در این دوره از تور که در سیزده مرحله برگزار شد تیم پتروشیمی تبریز در مجموع تیمی و با ۱۲۵ ساعت و ۱۱ دقیقه قهرمان شد و تیم های روسیه و اندولسیای اسپانیا دوم و سوم شدند.

در رقابت های انفرادی نیز حسین علیزاده با ۴۱ ساعت و ۴۳ دقیقه و یک ثانیه پیراهن طلایی و با ارزش ترین پیراهن تور یکهزار و ۸۵۴ کیلومتری را از آن خود کرد و رکابزنان استرالیایی و کلمبیایی دوم و سوم شدند.

در رقابت های کوهستان نیز حسین علیزاده با ۲۵ امتیاز عنوان سلطان کوهستان را تصاحب کرد.

با قهرمانی تیمی و انفرادی تیم پتروشیمی تبریز و حسین علیزاده تیم پتروشیمی تبریز به رده سومی رده بندی تیم های آسیایی صعود کرد.

رامین ملکی، حسین عسگری، حسین ناطقی، حسین جهانبانیان، بهنام خلیلی خسروشاهی، امیر کلاهدوز و سعید صفرزاده به عنوان رکابزنان پتروشیمی در تور چین حضور داشتند.

در این دوره از مسابقات تیم های فارنیز وینی سل ایتالیا، اندولسیای اسپانیا، روسولو روسیه، چمپیون سیستم چین، تایپ ۱ آمریکا، لاندبوکردیت یوفونی بلژیک، یونایتد هلث کر آمریکا، پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آستانا قزاقستان، ژلی بلی آمریکا ، کونکوردیا فورسیکرینگ هیمرلند دانمارک،آموره ویتا اکراین، لاپوم مارسی فرانسه، اسیشیالایزد کانسپت استور آلمان، آربو ژبرودرویس اوبرندوروز اتریش، EPM- UNE کلمبیا، ساوا اسلوونی، مالاک چین، ۳۶۱ درجه چین، گان سواسپورت لاتاریچین و کینگ های تیانیوده چین حضور داشتند.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۱۲۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.