ثبات مدیریتی از الزامات صنایع کشور است/ مدیر عامل جدید سایپا صنعت خودرو را به خوبی می شناسد

به گزارش دنیای خودرو از خانه ملت – سید شریف حسینی درگفت و گوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت افزود: ثبات مدیریتی و تغییرات کمتر کمک می کند تا مدیران بتوانند با به کارگیری توانمندی های خود برنامه های بلند مدت و میان مدت صنعت را اجرا کنند.

نماینده مردم اهوازدرمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید با تغییر مدیریت ها برنامه ها تغییر کند اما متاسفانه این روش درسیستم مدیریتی صنایع کشور مانند خودروسازی تغییر می کند.

وی با اظهار تاسف از این که با توجه به خواسته مدیران جدید برنامه ها نوشته می شود گفت: درصنعت خودروسازی استراتژی و خط مشی ها تعریف وهدف گذاری شده است از این رو مدیران جدید باید ادامه دهنده راه مدیران قبلی باشند با کمی تغییر در مدیریت و نه برنامه.

حسینی درادامه به مدیریت جدید خودروسازی سایپا اشاره کرد و اظهار داشت : این که شخصی از خود مدیران خودرو سازی مدیرعاملی یک خودروسازی را به عهده بگیرد وچالش های صنعت خودرو را بشناسد خوب است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مدیرعامل جدید سایپا از خانواده صنعت خودرواست و راهکارهای رسیدن به اهداف این صنعت را خوب می شناسد.

نماینده مردم اهوازدرمجلس اظهار امید واری کرد درسالی که به نام سال تولید ملی ، حمایت از کار وسرمایه ایرانی نامگذاری شده است کیفیت خودروهای تولیدی انتظار مصرف کننده را برآورد کند


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.