ثبت‌نام در جشنواره فیلم کوتاه تهران

جام جم آنلاین: ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آغاز شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آغاز شد.

در ادامه روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرد، با توجه به اینکه برای نخستین بار ، آیین نامه و مقررات جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در اسفند ماه همزمان با نشست رسانه ای تشریح عملکرد انجمن در سال ۱۳۹۰ منتشر و رونمایی شده بود، ثبت نام رسما برای شرکت در مهمترین و بزرگترین رویداد فیلم کوتاه در سطح کشور و منطقه آغاز شد.

این جشنواره که از  ۲۸ سال گذشته بی وقفه و با رشد صعودی در کمیت و کیفیت آثاردریافتی به طور سالانه توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، فرصتی است برای ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یکساله فیلم کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان و همانطور که در بخش اهداف آن قید گشته است این جشنواره به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی و پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می شود برگزار می گردد.

جشنواره همچون سال گذشته در دو بخش ملی و بین الملل برگزار می شود. در بخش ملی علاوه بر بخش مسابقه ملی، سه بخش پرتوی ایمان، چراغ راه و چشم انداز سرزمین زیبای ما  در زیر مجموعه مسابقه قرار دارد  و اما در بخش بین الملل نیز علاوه بر بخش مسابقه بین الملل، دو زیر مجموعه مسابقه آسیا و جهان اسلام را دربر می گیرد.

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ضمن دعوت از علاقه مندان جهت ثبت نام از طریق سایت انجمن به نشانی  www.iycs.ir  و یا www.cinemajavanan.ir اعلام کرد ثبت نام تا ۲۱ خرداد ماه برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.