ثبت‌نام دوره کاردانی مدیریت خانواده تا ۲۵ مهر ادامه دارد

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان از آغاز ثبت‎نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری (مدیریت خانواده) این دانشگاه از ۱۹ مهر خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره تا ۲۵ مهر ادامه دارد.

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: ثبت‎نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به صورت اینترنتی از ۱۹ مهرماه آغاز و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان ثبت‎نام در دوره کاردانی علمی‌کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان این دوره باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری که دارای شماره پرونده، نام کاربری و رمز عبور است و یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‎نام به مبلغ ۱۲۵ هزار ریال اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر در این رشته به صورت مجازی مشغول به تحصیل هستند و برای پذیرش در این رشته، محدودیت پذیرش و محدودیت سنی نداریم.

وی اظهار کرد: تمایل خانم‎ها برای تحصیل در این رشته زیاد است، زیرا خانم‎های خانه‌دار که وقتی برای حضور در کلاس‎های درس ندارند، می‎توانند با گذراندن ۱۱ پودمان در مدت ۳ سال مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم را کسب کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.