ثبت بیش از ۵ هزار قرارداد مسکن در نیمه دوم آبان ماه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کل قراردادهای ثبت شده مسکن در روز ۱۴آبان ماه ،۵ هزارو ۷۰۶ مورد بوده که از این تعداد ،۳ هزارو ۳۶۲ مورد برای مبایعه نامه ، ۲هزار و ۳۳ مورد برای اجاره نامه بوده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات از آذر ۸۷ تا ۱۴ آبان ماه ،۶میلیون و۴۴۲هزارو۴۴۷ مورد بوده است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات در روز ۱۴آبان ماه ،۵ هزارو ۷۰۶ مورد بوده که از این تعداد ،۳ هزارو  ۳۶۲ مورد برای مبایعه نامه ، ۲هزار و ۳۳ مورد برای اجاره نامه ، ۱ مورد برای اجاره به شرط تملیک،۲۳۱ مورد برای پیش فروش ،۴۸ مورد برای قراردادهای خاص، ۳۱ مورد برای سرقفلی بوده است.

این گزارش ممتاز به نقل از می افزاید: کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات  از  ۱ فرودین ماه تا   ۱۴ آبان ماه ، ۱میلیون و۱۹۱هزارو ۸۳۷ مورد بوده که از این تعداد ۶۹۸هزارو ۶۹ مورد برای مبایعه نامه ،۴۳۲هزارو ۸۰۴ مورد برای اجاره نامه ،۲۱۶ مورد برای اجاره به شرط تملیک ،و۴۰ هزارو ۹۱۴ مورد برای قراردادهای پیش فروش،  ۱۲هزارو۵۳۴ برای قراردادهای خاص، ۷هزارو ۳۰۰ مورد برای سرقفلی بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.