ثبت بیش از ۶ میلیون ۱۰۹ هزار مسکن طی ۶ سال قبل

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات از آذر ماه ۸۷ تا ۸/۶/۹۲ ،۶ میلیون و۱۰۹ هزارو۳۶ مورد است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات از آذر ماه ۸۷ تا  ۹۲٫۶٫۸ ،۶ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۳۶ مورد است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات از ابتدای فروردین ماه تا ۸ شهریور ماه، ۸۵۹ هزارو ۷۱۹  مورد بوده که از این میزان ۵۱۵ هزارو ۵۵۴، مبایعه نامه ،اجاره نامه ۲۹۹ هزارو ۲۵ مورد ،۱۳۱ اجاره به شرط تملیک،پیش فروش،۳۰ هزارو ۶۶۲ مورد، قراردادهای خاص ۹ هزار و ۵۷ مورد،قراردادهای سرقفلی ۵ هزارو ۲۹۰مورد  است .

براساس این گزارش ممتاز به نقل از کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات در روز ،۸ شهریور ماه  یک هزارو ۳۳۷ مورد بوده  که از این تعداد ۶۱۶  مورد برای مبایعه نامه ، ۶۶۱ مورد برای اجاره نامه ، ۵۰ مورد برای پیش فروش، ۵ مورد برای قراردادهای خاص، ۵ مورد برای سرقفلی ثبت شده است.

 گفتنی است  کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات سال ۹۱ ،۲ میلیون و۱۲۴ هزار و ۶۳۷ مورد بوده  که از این تعداد ،یک میلیون و۴۵۲ هزارو ۲۴ مورد برای مبایعه نامه ، ۵۴۸ هزارو ۹۹۴ مورد برای اجاره نامه ، ۳۱۷ اجاره به شرط تملیک ، ۹۲ هزارو ۱۴۶ مورد برای پیش فروش ، ۱۸ هزارو ۴۷۵ مورد برای قراردادهای خاص ، ۱۲ هزارو ۴۱۱ مورد برای سرقفلی بود ه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.