ثبت بیشترین ترافیک صبحگاهی در روز اول و ترافیک عصرگاهی در روز سوم مهرماه / نقص فنی خودروها بیشترین واقعه ترافیکی هفته اول مهرماه

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه ترافیک پایتخت در هفته اول مهرماه در مجموع حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است گفت:بیشترین ترافیک صبح گاهی تهران را در روز اول مهر و بیشترین ترافیک عصرگاهی را در روز چهارشنبه سوم مهرماه شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهندس همایون فتاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس آمارهای به دست آمده بین روز اول مهر و هفته قبل از آن نقاط درگیر با ترافیک سنگین در پایتخت، ۲۸ افزایش داشت و در واقع سنگین ترین ترافیک صبح گاهی در هفته اول مهرماه مربوط به همان روز اول  و در حدود ساعت ۷ و ۴۵ صبح بوده است.
 
وی ادامه داد: بیشترین ترافیک عصرگاهی هفته اول مهرماه نیز در روز چهارشنبه سوم مهرماه در حدود ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه ملاحظه شده است.
 
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران خاطر نشان کرد: همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی ساعت ترافیک صبح گاهی تغییراتی داشته و هر روز صبح از ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه ترافیک صبح گاهی در تهران آغاز می گردد و تا ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه ادامه دارد.
 
 وی افزود: ترافیک عصر گاهی پایتخت نیز از روز اول مهرماه از حدود ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه آغاز می گردد و تا حدود ساعت ۲۰ و ۴۵ ادامه دارد.
 
فتاحی با بیان اینکه در مجموع ترافیک شهر همزمان با آغاز مهرماه حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است گفت: در مجموع تردد ها و ترافیک نسبت به روز اول مهرماه روان تر شده است و نظم و انضباط بیشتر در ترددها ملاحظه می گردد .
 
وی در پایان تصریح کرد: در هفته اول مهرماه، بیشترین وقایع ملاحظه و ثبت شده توسط دوربین های نظارت تصویری مربوط به نقص فنی خودرو ها و  تصادفات خسارتی در شهر بوده است که این مساله اهمیت توجه بیشتر به معاینه فنی به موقع خودروها و ارتقا کیفیت خودروها را گوشزد می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.