ثبت رکورد جهانی شنا با توسط الهام اصغری دختر شناگر ایرانی

الهام اصغری

ثبت رکورد شنا با لباس اسلامی توسط الهام اصغری

الهام اصغری دختر ایرانی شناگر توانست با لباس اسلامی رکورد شنا را در کتاب های رکوردهای گینس به ثبت برساند.

الهام اصغری در شنا با حجاب اسلامی رکورد زد و دستان بسته سوژه غوغایی دنیای ورزش شده هست.
الهام اصغری شناگر کشورمون رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده هست .
این ورزشکار کشورمون قبلا نیز رکوردی را به نام خود ثبت کرده بود.

به فاصله سه سال از جنجال های مطرح ترین دختر شناگر ایرانی او باز هم خبرساز شد.الهام اصغری حالا رکورد ارزشمندی زده و هیچکس نمیتواند آن را انکار کند.

الهام اصغری

شنا با لباس اسلامی توسط دختر ایرانی

الهام اصغری

سه سال پیش الهام سوژه داغی برای رسانه ها بود.

یک دسته از رسانه ها از رکورد جهانی او در اساس شنا کردن در آب های آرام می‌گفتند ویک دسته دیگر به شدت بابت این که این رکورد وجود خارجی ندارد به این دختر شناگرتاختند و از او انتقاد کردند.

الهام که اکنون ۳۵ ساله هست ادعا کرد که با طی مسیر رفت و برگشت ۱۲ کیلومتری منطقه مرزگاه تا چیلک در ساحل شهر نوشهر کنار دریای خزر و در مدت ۵ ساعت حد نصاب جدیدی در رشته آب‌های آزاد ثبت کرده استاما بررسی‌های بعدی نشان داد که چنین رکوردی ثبت نشده هست. اینکار او باعث جنجال رسانه‌ای گسترده ای شد.

 

رکورد گینس الهام اصغری در شنا

الهام اصغری

چند سال گذشت و نام الهام اصغری بار دیگر در رسانه ها مطرح شده هست. بدون دروغ وبدون جنجال. او اینبار در بوشهر دست به کار بزرگی زده هست.رکورد قبلی و ادعای شده قبلی او هرگز ثبت نشد اما این یکی خیلی فرق می‌کند. او بالاخره به آرزویش رسید ونامش به کتاب رکوردهای رکوردهای گینس راه یافت. چگونه؟ با شنا کردن با دست های بسته!

او توانست سه ساعت با حجاب اسلامی و دستان بسته شنا کند. رکورد بسیار ارزشمند او به زودی وارد کتاب رکوردهای رکوردهای گینس خواهد شد.اما این رکورد ارزشمند و اینکار بزرگ بازتاب چندانی در مطبوعات و رسانه ها نداشته هست. دلیلش هم این هست کهشاید ورزش بانوان هنوز هم برای رسانه های ایرانی اهمیتی ندارد.

 

رکوردشکنی الهام اصغری در شنا با دستان بسته

به گزارش پارس ناز شاید هم چون سر رکورد قبلی الهام جنجال زیادی به پا شد و بسیاری به او اتهام دروغ گو بودن زدند اینبار کسی رکورد ارزشمندش را باور ندارد.اما چه باور کنند چه نکنند الهام اصغری رکورد زده هست. نکته تاسف بار این که چرا چنین رکوردی باید زیر نظر فدراسیون شنا نباشد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون شنا دراینباره می‌گوید رکوردی که به ثبت رسیده شخصی هست و ارتباطی با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ندارد.وی با تاکید بر این که هیچ گونه هماهنگی بین فدراسیون و الهام اصغری وجود نداشته گفت: «این که این رکورد صحت دارد یا خیر اطلاعی نداریم. اما مفید می‌دانیم که فدراسیون شنا به هیچ وجه در جریان قرار نگرفت.

گرچه اصغری تا همین امروز هم اشتباهات بزرگی را متوجه شده هست. این که او بدون هماهنگی فدراسیون اقدام به رکوردزنی می‌کند ارزش کار وی را پایین و اعتبار رکورد را زیر سوال می‌برد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یاسمین:

    تبریک میگم بهش از صمیم قلب . باعث افتخار همه ایرانیان هست این دختر ورزشکار زیبا و ناز . هزارماشاالله بهش و خانواده گل و عزیزش که همچین دختری تحویل جامعه دادن که جزء ستاره های ایران زمین بشه و بدرخشه . الهام عزیزم ، الهام قهرمان و زیبا باعث افتخار ایران هستی و بهت خیلی تبریک میگم عزیزم . خدای بزرگ و مهربون همیشه و همیشه پشت و پناهت باشه گلم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.